چگونه Spotify ایکس باکس وان را از طریق گوشی کنترل کنیم؟


در این مطلب قصد داریم نحوه کنترل Spotify ایکس باکس وان از طریق گوشی های iOS و Android به شما آموزش دهیم که برای کاربرانی که این دستگاه ها را در دسترس دارند بسیار مفید است. در ادامه با ما همراه باشید. با استفاده از Spotify Connect می توانید موسیقی را به ایکس باکس وان ارسال و از طریق گوشی می توان به طور کامل آن را کنترل...

در این مطلب قصد داریم نحوه کنترل Spotify ایکس باکس وان از طریق گوشی های iOS و Android به شما آموزش دهیم که برای کاربرانی که این دستگاه ها را در دسترس دارند بسیار مفید است. در ادامه با ما همراه باشید.

با استفاده از Spotify Connect می توانید موسیقی را به ایکس باکس وان ارسال و از طریق گوشی می توان به طور کامل آن را کنترل کرد. با استفاده از برنامه های در دسترس برای iOS و Android (متاسفانه برای ویندوز موبایل موجود نیست) کاربران می توانند موسیقی در حال پخش را کنترل کنند. از جمله موارد در دسترس می توان به تنطیمات پخش، سطح صدا و سویچ به آهنگ بعدی اشاره کرد. در اینجا چگونگی اتصال یک گوشی و یا رایانه لوحی به ایکس باکس وان برای کنترل موسیقی را به شما آموزش می دهیم.

چگونه Spotify ایکس باکس وان را از طریق گوشی کنترل کنیم؟

قبل از شروع اطمینان حاصل کنید که برنامه اسپاتیفای را روی اکس باکس وان نصب کرده اید. برای انجام این کار “Spotify Music – for Xbox” را در استور اکس باکس جستجو کنید و یا از طریق فروشگاه مبتنی بر وب اکس باکس آن را نصب کنید. همچنین Spotify Connect فقط برای مشترکان Spotify Premium در دسترس است، بنابراین شما باید ابتدا از طریق حسابی که چنین وضعیتی دارد به Spotify وارد شوید. پس از تنظیم کنسول از مراحل زیر برای اتصال دستگاه همراه خود به اکس باکس وان استفاده کنید.

اطمینان حاصل کنید که اکس باکس شما به همان شبکه ی وای فای iOS یا Android وصل است.

Spotify را روی موبایل باز کنید.

روی موبایل یک آهنگ را پخش کنید.

روی Devices Available در بالای صفحه کلیک کنید. در صفحه باز شده دستگاه های در دسترس برای شما نمایش داده می شود.

اکس باکس وان خود را انتخاب کنید، اکنون موسیقی شما باید از طریق کسنول پخش شود. اگر کنسول شما در میان دستگاه های در دسترس نبود، برنامه اسپاتیفای را در اکس باکس باز کنید و برنامه گوشی را نیز مجددا راه اندازی کنید.

اکنون که موسیقی به اکس باکس وان انتقال پیدا کرد، می توانید پخش و تنظیمات آن را از طریق گوشی انجام دهید بدون آن که به برنامه Spotify در اکس باکس وان احتیاج داشته باشید.

منبع

برای ورود به کانال تلگرام روژان کلیک کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...