دستگیری سه سارق زورگیر و مسلح در بندرعباس


دستگیری سه سارق زورگیر و مسلح در بندرعباس

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از دستگیری سه سارق زورگیر و مسلح به سلاح سرد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمداسماعیل مشایخ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر تخریب شیشه مغازه‌ای در بلوار آزادگان شهرستان بندرعباس توسط سه فرد با صورت‌های پوشیده و یک دستگاه موتورسیکلت، بلافاصله مأموران جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این افراد به‌محض رؤیت مأموران از محل متواری شدند، افزود: پس از تعقیب و گریزی در حوالی بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) وقتی که سارقین عرصه را بر خود تنگ دیدند، با سلاح سرد قصد حمله به مأموران و خلع سلاح آنان را داشتند که مأموران با رعایت قانون بکار گیری سلاح و پس از شلیک چند تیر هوایی، آن‌ها را از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار دادند.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه پس از این درگیری یکی از سارقان در محل دستگیر و دو نفر دیگر پس از فرار به علت مصدومیت به بیمارستان مراجعه کردند، تصریح کرد: سارقین متواری پس از پیگیری و عملیات شناسایی در بیمارستان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ مشایخ با اشاره به اینکه متهمان دارای سابقه کیفری هستند، خاطرنشان کرد: شناسایی سایر سرقت‌ها و زورگیری‌های احتمالی توسط این افراد ادامه دارد و شهروندان درصورتی‌که توسط افرادی مورد سرقت واقع شده‌اند می‌توانند جهت شناسایی به کلانتری11 شهرستان مراجعه کنند.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)