آموزش دانلود بازی های ایکس باکس وان با اینترنت دانلود منیجر


 همانطور که می دانید دانلود بازی ها از خود فروشگاه ویندوز می تواند دردسر هایی داشته باشد و سرعت دانلود بسیار کند است و کاربر کنترل بسیار محدودی روی فایل در طول دانلود دارد ولی ما امروز می خواهیم روش بسیار راحتی به شما یاد دهیم تا خودتان لینک بازی ها را به دست آورید و آنها را دانلود کنید. ما در این روش فقط به یک هارد...

همانطور که می دانید دانلود بازی ها از خود فروشگاه ویندوز می تواند دردسر هایی داشته باشد و سرعت دانلود بسیار کند است و کاربر کنترل بسیار محدودی روی فایل در طول دانلود دارد ولی ما امروز می خواهیم روش بسیار راحتی به شما یاد دهیم تا خودتان لینک بازی ها را به دست آورید و آنها را دانلود کنید.

ما در این روش فقط به یک هارد ایکسترنال (با ظرفیت بیشتر از ۲۵۶ گیگ) و به دو نرم افزار ++ notepad و Xbox One External USB Storage Device Converter احتیاج داریم .

هرگونه استفاده نادرست از روش زیر که منجر به آسیب رسانی به هارد و یا دستگاه‌تان گردد، به عهده‌ی خودتان است و سایت روژان هیچگونه مسئولیتی در این قبال ندارد.

پیکربندی هارد ایکسترنال برای بار اول

برای اینکه هارد دیسک ما آماده دانلود بازی ها بشود باید آن را فقط برای بار اول پیکر بندی کرد.

۱-ابتدا هارد خود را به کنسول متصل کنید. کمی بعد، پیغامی با مضمون Use for media, or for games apps برای شما نمایش داده می شود و سه گزینه برای انتخاب در اختیارتان قرار می دهد.

۲- گزینه Format storage device را انتخاب کنید و برای هارد خود یک نام انتخاب کنید.

۳- در مرحله بعد گزینه Install new things here و سپس برای بار دوم گزینه Format storage device را انتخاب کنید.

(اگر پس از اتصال هارد ایکسترنال به کنسول ایکس باکس وان، کنسول موفق به شناسایی هارد نشد، باید هارد را به کامپیوتر متصل کنید و آن را به صورت exFAT فرمت کنید) هم اکنون هارد شما آماده است و کنسول پیغامی با محتوای External storage ready را نمایش می دهد.

به دست آوردن لینک بازی ها

بعد از پیکر بندی هارد به استور مراجعه کرده و چند مگابایت از بازی مورد نظر را دانلود و سپس دانلود را متوقف کنید و هارد را از کنسول جدا کنید. بعد از پیکر بندی دیگر ویندوز قادر به تشخیص هارد دیسک نیست و باید فرمت شود ولی ما نمی خواهیم آن را فرمت کنیم پس این مشکل با نرم افزار Xbox One External USB Storage Device Converter حل می کنیم. با این نرم افزار بسیار ساده می توان بین حالت کامپیوتر و حالت ایکس باکس جا به جا شد.

خوب حال هارد به سیستم خود متصل کنید و نرم افزار را اجرا کنید و طبق عکس زیر بر روی scan کلیک کنید تا هارد تشخیص داده شود.

آموزش دانلود بازی های ایکس باکس وان با اینترنت دانلود منیجر

بعد از این که هارد تشخیص داده شد، مطابق تصویر زیر روی آن راست کلیک کرده و گزینه pc mode انتخاب کنید.

آموزش دانلود بازی های ایکس باکس وان با اینترنت دانلود منیجر

حالا حالت هارد شما تغییر داده شد (می توانید برای اطمینان دوباره روی scan کلیک کنید ملاحظه خواهید کرد که جلوی اسم هارد pc mode نوشته شده است). حالا هارد خود را از سیستم جدا کرده و دوباره متصل کنید این بار هارد تشخیص داده شده و می توان آن را در This PC مشاهده کرد. حال چند فایل در هارد خود ملاحظه می کنید، مانند تصویر زیر که ما به دوتای آنها احتیاج داریم.

آموزش دانلود بازی های ایکس باکس وان با اینترنت دانلود منیجر

همان طور مشاهده می کنید یکی از فایل ها دارای پسوند xvi هست ولی بقیه پسوند ندارن، ما به دو فایل .xvi و lastconsole دست نمی زنیم ولی در فایل اول (که انتخاب شده) لینک بازی قرار دارد روی آن راست کلیک کرده و گزینه ++ edit with notepad انتخاب کنید و باید پنجره زیر مواجه شوید. (اگر تصویر مانند عکس نبود فایل دوم امتحان کنید ولی معمولا فایل اول، فایل مورد نیاز ما است.)

آموزش دانلود بازی های ایکس باکس وان با اینترنت دانلود منیجر

همانطور که مشاهده می کنید لینک بازی دیده می شود ولی دقت کنید لینک ۲ بار تکرار شده پس یکی از آنها را کامل کپی و در idm وارد کنید حالا بازی قابل دانلود هست.

خوب حالا ما لینک بازی را به دست آوردیم ولی فایلی که دانلود شده است، اسم متفاوتی دارد و xbox one آن را تشخیص نمی دهد برای حل این مشکل اسم فایلی (از بین فایل های که در هارد ایجاد شده است) که حجمی برابر با حجم بازی را دارد، کپی کنید و نام فایل دانلود شده را به آن نام تغییر دهید و با این کار باید با اخطار تغییر فرمت روبه رو شوید آن را قبول کنید. (دقت کنید اسم فایل به هیچ عنوان نباید پسوندی داشته باشد.)

خوب حالا تمام کار انجام دادیم و فقط باید بازی به کنسول منتقل کنیم.

انتقال بازی به ایکس باکس وان

ابتدا هارد خود را بدون اینکه فایل دانلودی را در آن کپی کنید با نرم افزار Xbox One External USB Storage Device Converter به حالت ایکس باکس تغییر حالت بدهید و به کنسول متصل کرده و دانلودی که نشان می دهد را cancel کنید. حال هارد جدا کرده و دوباره حالت آن را تغییر داده و فایل دانلود شده به درون آن منتقل و بعد دوباره حالت هارد به ایکس باکس تغییر دهید. حالا می توانید هارد را به کنسول متصل کنید، البته به یاد داشته باشید برای تشخیص بازی توسط کنسول حتما باید xbox به اینترنت متصل شود و برای اجرای بازی حتما باید بازی را به هارد داخلی کنسول منتقل کنید (یا کپی کنید) و در نظر داشته باشید حتما باید بازی را قبلا به صورت دیجیتالی خرید کنید زیر فایل بازی به تنهایی اجرا نمی شود.

منبع

برای آگاهی از آخرین مطالب سایت به کانال تلگرام روژان بپیوندید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس