تصاویری از جاذبه گردشگری جمهوری دومینیکن


تصاویری از جاذبه گردشگری جمهوری دومینیکن

در این خبر تصاویری زیبا از طبیعت و جاذبه‌های دیدنی جمهوری دومینیکن را مشاهده می کنید.

تصاویری از جاذبه گردشگری جمهوری دومینیکنبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جمهوری دومینیکن کشوری است در بخش شرقی جزیره هیسپانیولا در دریای کارائیب. پایتخت آن سانتو دومینگو است. زبان رسمی این کشور اسپانیایی و پول رایج آن پزو است.جمهوری دومینیکن با حدود ۱۰ میلیون نفر جمعیت و ۴۸۴۴۵ کیلومتر مربع مساحت، پس از کوبا، دومین کشور بزرگ حوزه کارائیب از نظر جمعیت و مساحت به‌شمار می‌آید. یک میلیون نفر از جمعیت جمهوری دومینیکن در پایتخت کشور زندگی می‌کنند.

جمهوری دومینیکن در سال ۱۴۹۲ توسط کریستف کلمب کشف شد. این منطقه‌ی شگفت، مجموعه‌ای از مناظر طبیعی با‌شکوه، صدها کیلومتر ساحل شنی سفیدرنگ، صخره‌های مرجانی غنی، چشم‌اندازهای بدیع، رودهای زیبا، فرهنگ منحصر‌به‌فرد و مردمانی مهربان و مهمان‌نواز است. کریستف کلمب این منطقه‌ی بکر و شگفت‌انگیز را ایسپانیولا (Hispaniola) نامید. این منطقه یکی از مناطقی است که در دریای کارائیب، بیشتر از سایر مناطق، روز به روز در حال پیشرفت و توسعه است و سالانه صدها هزار گردشگر از آن دیدن می‌کنند.

در زیر تصاویری از این کشور را مشاهده می کنید که جاذبه‌های گردشگری فوق العاده ای دارد.

تصاویری از جاذبه گردشگری جمهوری دومینیکنتصاویری از جاذبه گردشگری جمهوری دومینیکنتصاویری از جاذبه گردشگری جمهوری دومینیکنتصاویری از جاذبه گردشگری جمهوری دومینیکنتصاویری از جاذبه گردشگری جمهوری دومینیکنتصاویری از جاذبه گردشگری جمهوری دومینیکنتصاویری از جاذبه گردشگری جمهوری دومینیکنتصاویری از جاذبه گردشگری جمهوری دومینیکنتصاویری از جاذبه گردشگری جمهوری دومینیکنتصاویری از جاذبه گردشگری جمهوری دومینیکنتصاویری از جاذبه گردشگری جمهوری دومینیکنتصاویری از جاذبه گردشگری جمهوری دومینیکنتصاویری از جاذبه گردشگری جمهوری دومینیکنتصاویری از جاذبه گردشگری جمهوری دومینیکن
@media(min-width:480px) .photo_service_gride_album .general_service_gride_album } .photo_service_gride_album img .general_service_gride_album img .cont_main_a > a:nth-child(3n)

انتهای پیام/

تصاویری شگفت انگیز از دومینیکن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه جاذبه‌های گردشگری ایران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟