ثبت سفارش کیش ایر برای گسترش ناوگان از ایرباس و بوئینگ


ثبت سفارش کیش ایر برای گسترش ناوگان از ایرباس و بوئینگ

محمدتقی جدیدی در گفت و گو با خبرنگار تین نیوز از اقدام این شرکت برای خرید هواپیما از دو کمپانی بزرگ سازنده هواپیما یعنی بوئینگ و ایرباس خبر داد و عنوان کرد: خوشبختانه راه ها برای خرید هواپیما باز است. وی در همین رابطه ادامه داد: شرکت هواپیمایی کیش ایر به دو کارخانه سازننده هواپیما (ایرباس و بوئینگ) ثبت سفارش هواپیما داده است که خرید...

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر از ثبت سفارش #هواپیما به دو کمپانی #ایرباس و #بوئینگ برای گسترش ناوگان این شرکت خبر داد.

محمدتقی جدیدی در گفت و گو با خبرنگار تین نیوز از اقدام این شرکت برای خرید هواپیما از دو کمپانی بزرگ سازنده هواپیما یعنی بوئینگ و ایرباس خبر داد و عنوان کرد: خوشبختانه راه ها برای خرید هواپیما باز است.

وی در همین رابطه ادامه داد: شرکت هواپیمایی کیش ایر به دو کارخانه سازننده هواپیما (ایرباس و بوئینگ) ثبت سفارش هواپیما داده است که خرید این هواپیما نیازمند اخذ مجوز اوفک است.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر در خصوص نوع هواپیماها، گفت: هواپیماهای سفارش داده شده بدنه متوسط هستند که از ایرباس هواپیمای 320 و از بوئینگ هواپیمای 737-800 سفارش داده ایم.

جدیدی با تاکید بر اینکه این موضوع تنها در حد تفاهم نامه داخلی بوده و برای عقد قرارداد نهایی باید گام های دیگری برداشته شود، ابراز داشت: خوشبختانه ایرباس و بوئینگ برای عقد قرارداد با شرکت هواپیمایی کیش ایر مانعی را اعلام نکرده اند.

وی با بیان اینکه شرکت هواپیمایی کیش ایر در راستای گسترش بخش گردشگری جزیره کیش اقدام به برقراری پرواز از شهرهایی که تاکنون پروازی به جزیره کیش نداشته اند، خواهد کرد، توضیح داد: این اقدام بزودی از شهرهایی مانند ارومیه، زاهدان، بیرجند و ... صورت خواهد گرفت.

کیش ایر ، بوئینگ ، ایرباس ، محمدتقی جدیدی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است