آغاز تحویل کشنده‌های شرکت سیبا موتور در طرح نوسازی ناوگان فرسوده


آغاز تحویل کشنده‌های شرکت سیبا موتور در طرح نوسازی ناوگان فرسوده

عصر خودرو- تحویل کامیون کشنده تولیدی شرکت سیباموتور در قالب طرح نوسازی ناوگان فرسوده کشور، توسط شرکت سیباموتور با همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، لیزینگ واسپاری حکمت ایرانیان و بانک توسعه تعاون انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، شرکت سیبا موتور در جهت حل معضلات زیست محیطی ناشی از آلودگی هوا، بویژه در خصوص خودروهای سنگین براساس رسالتی که بر عهده دارد مقتدرانه عمل کرد و کشنده‌های سازگار با محیط زیست FAW J6 دارای استاندارد یورو 4 مجهز به سیستم DPF را در قالب طرح نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل به بازار عرضه کرد.
شرکت سیبا موتور به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه بهمن بـا مشـارکت اولیـن و بزرگـترین هلدینـگ خودروسـاز چیـنی و بین‌المـللی FAW)) و با برخورداری از کارکنان متخصص و مجـرب، تولیـد و فـروش انحصـاری کشنده‌هـای تک و جفت محـور، شاسی کامیون و کامیونت 6 تنFAW را در ایـران بر عهـده دارد. در حـال حاضر این شرکت با در اختیار داشتن شبکه گسترده نمایندگی در سراسر کشور و راههای مواصلاتی، اقدام به تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی و ارائه خدمـات پس از فـروش محصولات در حـوزه گارانتی و وارانتی می‌کند و همچنین به ارائه آموزش‌های فنی تخصصی به عاملین و نمایندگان شبکه خدمات پس از فروش و ارائه خدمات امدادی و سیـار در مسیرهای پرتردد خودروهای تجاری می‌پردازد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!