فیلم‌برداری فیلم Deadpool 2 پس از مرگ یکی از بدلکاران، از سر گرفته شد


فیلم‌برداری فیلم Deadpool 2 پس از مرگ یکی از بدلکاران، از سر گرفته شد

2 روز پس از حادثه غم‌انگیز مرگ یکی از بدل‌کاران فیلم Deadpool 2 مراحل فیلم‌برداری این عنوان ابر قهرمانی از سر گرفته شد. جریان از این قرار است که «جویی اس.جی. هریس» (Joi “SJ” Harris) در تاریخ 14 آگوست (23 مرداد) امسال به عنوان بدل‌کار، هدایت موتور سیکلتی را در فیلم Deadpool 2 برعهده داشت، اما...

2 روز پس از حادثه غم‌انگیز مرگ یکی از بدل‌کاران فیلم Deadpool 2 مراحل فیلم‌برداری این عنوان ابر قهرمانی از سر گرفته شد.

جریان از این قرار است که «جویی اس.جی. هریس» (Joi “SJ” Harris) در تاریخ 14 آگوست (23 مرداد) امسال به عنوان بدل‌کار، هدایت موتور سیکلتی را در فیلم Deadpool 2 برعهده داشت، اما نتوانست در حین فیلم‌برداری کنترل آن را حفظ کند و تصادف کرد که این حادثه منجر به مرگش شد. پس از این اتفاق ناراحت‌ کننده، شرکت فاکس تصمیم گرفت مراحل تولید فیلم Deadpool 2 را متوقف کند تا تحقیقات رسمی در این مورد آغاز شود. در آن زمان کسی نمی‌دانست که این وقفه تا چه اندازه به طول خواهد انجامید.

شاید برای علاقه‌مندان جالب باشد که بدانند چندی پیش اتفاق مشابه‌ای برای سریال محبوب The Walking Dead نیز رخ داده بود. در حین فیلم‌برداری یکی از قسمت‌های جدید این سریال یکی از بدل‎‌کاران پس از جراحت‌ها و زخم‌هایی که بر سر صحنه برداشته بود، از دنیا رفت. عوامل سازنده سریال چندین روز مراحل تولید را متوقف کردند، اما به نظر می‌رسد که سازندگان فیلم Deadpool 2 چندان علاقه‌ای به تاخیر طولانی‌ مدت ندارند.

طبق اعلام سایت ددلاین، فیلم‌برداری این اثر در ونکوور آغاز شده است و تاریخ اکران آن که ماه ژوئن 2018 اعلام شده بود، تغییری نخواهد کرد. برای کسانی که اطلاع ندارند، Deadpool 2 یکی از فیلم‌هایی به شمار می‌رود که در دنیای واحد مردان ایکس جریان دارد و شبکه فاکس در نظر دارد تا در سال 2018 این عنوان را به همراه X-Men: Dark Phoenix و New Mutants بر روی پرده نقره‌ای به تصویر بکشد.

فیلم‌برداری فیلم Deadpool 2 پس از مرگ یکی از بدلکاران، از سر گرفته شد

تحقیق و بررسی‌های انجام شده در مورد مرگ بدل‌کار فیلک Deadpool 2 جزییات عجیبی را آشکار کرده است. طبق گزارش سایت ددلاین، خانم هریس در دقایق آخر به کار اضافه شده بود و عوامل سازنده Deadpool 2 معتقد بودند که باید یک بدل‌کار جدید را به تیم خود اضافه کنند و به همین دلیل جویی هریس تنها یک هفته پیش از وقوع حادثه به فیلم اضافه شد. او به عنوان بدل‌کار شخصیت دومینو انتخاب شده بود و تا قبل از درگذشتش صحنه‌های اکشن زیادی را نیز با موفقیت بازی کرده بود.

بر اساس گزارش‌ها، به دلیل کمبود وقت، هریس در زمان فیلم‌برداری بر روی موتور کلاه ایمنی بر سر نداشت و تیم سازنده کلاه ایمنی مخصوصی را برای او تهیه نکرده بودند. این گزارش بسیار عجیب به نظر می‌رسد چرا که تصور می‌شد در تولید صحنه‌های خطرناک و مشابه آن، امنیت همیشه در اولویت کار قرار می‌گیرد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که تحقیق و بررسی در مورد دلایل مرگ هریس همچنان ادامه دارند و در آینده اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری از این حادثه دردناک منتشر خواهد شد. در این شرایط سخت، تنها کاری که عوامل سازنده فیلم Deadpool 2 باید انجام دهند این است تا سعی کنند تا جای ممکن امنیت را سرلوحه کار خود قرار دهند و از بروز حوادث مرگ‌بار احتمالی دیگر جلوگیری کنند.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
فیلم‌برداری فیلم Deadpool 2 پس از مرگ یکی از بدلکاران، از سر گرفته شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !