کافه گودوی تهران


کافه‌ها پایگاه اجتماعی کوچکی برای دورهمی‌ها و جمع شدن‌ها هستند. مکان‌هایی که هر کدام مشتریان خاص خود را از طبقه‌های مختلف جامعه دارند. می‌توان گفت که هر کافه‌ای با دکوراسیون، محیط، موسیقی و خوراکی‌های منحصر به فرد و حتی صاحبان مشهورش، محبوب عده‌ای خاص است. هر کسی خود را اهل یکی از این کافه‌ها می‌شناسد. […] نوشته کافه گودوی تهران اولین...

کافه‌ها پایگاه اجتماعی کوچکی برای دورهمی‌ها و جمع شدن‌ها هستند. مکان‌هایی که هر کدام مشتریان خاص خود را از طبقه‌های مختلف جامعه دارند. می‌توان گفت که هر کافه‌ای با دکوراسیون، محیط، موسیقی و خوراکی‌های منحصر به فرد و حتی صاحبان مشهورش، محبوب عده‌ای خاص است. هر کسی خود را اهل یکی از این کافه‌ها می‌شناسد. کافه گودو در خیابان ولیعصر تهران بزرگ یکی از این کافه‌هاست. به رسم بسیاری از هنرمندان، همایون غنی‌زاده بازیگر تئاتر و هنرمند مشهور ایرانی این کافه را در گوشه‌ای از تهران تأسیس کرد. کافه گودویی که تا همین چند سال پیش در میان شلوغی‌های خیابان فلسطین خودنمایی می‌کرد. اما اکنون حوالی خیابان بزرگمهر و چهارراه ولیعصر پذیرای شماست. کافه گودو یکی از پرطرفدارترین پاتوق‌های بچه‌های دانشکده هنر است. همیشه چند نفر از آن‌ها را در این کافه می‌بینید. گفتنی است که شعبه دوم کافه گودو نیز در سال 1387 در مرکز خرید گاندی تهران افتتاح شد.
به‌محض ورود به این کافه، حال و هوای دهه 30 یا 40 تهران قدیم برایتان زنده می‌شود. کافه‌ای با دکوراسیونی منحصربه‌فرد و دوست‌داشتنی که آن را به یکی از بهترین کافه‌های منطقه تبدیل کرده است. صندلی‌های لهستانی با رومیزی‌های قرمز چهارخانه، گرامافونی قدیمی با نوای موسیقی کلاسیک و راک، در و پنجره‌هایی آبی، پرده‌های توری زیبا و گلدان‌های سفالی همه این موضوع را اذعان می‌کنند. تمام دیوارهای این کافه از عکس‌های ساموئل بکت نمایشنامه‌نویس و رمان‌نویس ایرلندی پر شده است. انتخاب اسم این کافه هم به این عکس‌ها و این فرد ربط دارد. گودو مشهورترین اثر نمایشی بکت با شهرتی جهانی است.
میزهای کافه گودو، کوچک بوده و می توانید به صورت 2 یا 3 نفره جهت قرارهای کاری یا دوستانه خود از آن‌ها استفاده کنید. این کافه بهترین مکان برای سرو صبحانه‌ای عالی و لذت‌بخش با قیمتی مناسب است. منوی کافه گودو، مانند منوی سایر کافه‌هاست و گزینه متفاوتی ندارد. سالاد ماداگاسکار، اسپاگتی با سس خامه و بوقلمون این کافه واقعاٌ ارزش امتحان کردن را دارند.
لازم به ذکر است که امکان استفاده از اینترنت بی‌سیم نیز در این کافه وجود دارد. اگر از استرس‌ها و دغدغه‌های روزمره خسته شده و نیاز به آرامش دارید، حتماٌ سری به کافه گودو بزنید.
شعبه اول
آدرس: خیابان ولیعصر، چهارراه ولیعصر، جنب ایران فیلم، نرسیده به دانشگاه امیرکبیر، پلاک 1475
شماره تلفن: 66412527-(021)
شعبه دوم
آدرس: تهران، خیابان گاندی، مرکز خرید گاندی، طبقه فوقانی
شماره تماس:88673240 ،88788272-(021)
کافه گودوی تهران

کافه گودوی تهران

کافه گودوی تهران

کافه گودوی تهران

کافه گودوی تهران

کافه گودوی تهران

کافه گودوی تهران

کافه گودوی تهران

کافه گودوی تهران

کافه گودوی تهران

کافه گودوی تهرانکافه گودوی تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید