اجازه ورود دشمن به مرزهای جمهوری اسلامی ایران را نمی‌دهیم


اجازه ورود دشمن به مرزهای جمهوری اسلامی ایران را نمی‌دهیم

کرمانشاه- دبیرکل مجمع تقریب مذاهب گفت: ما قوم رسول الله (ص) هستیم و اجازه نمی‌دهیم دشمن به مرزهای ما ورود کند و او را در خانه خود نابود می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن اراکی عصر امروز پنجشنبه در دیدار با روحانیون اهل سنت اورامانات که در مسجد قبای این شهر برگزار شد، با اشاره به اینکه در زمان رسول گرامی اسلام(ص) دو جبهه موافقان و مخالفان با آن پیامبر وجود داشت، اظهار کرد: هر مسلمانی که در این شرایط کنونی نتواند جبهه موافق و مخالفان رسول الله را تشخیص دهد هیچ رابطه‌ای با رسول‌ الله ندارند.

آیت‌الله اراکی افزود: اگر دنیای کنونی را نیز قیاس دهیم، آمریکا در کدام جبهه قرار می گیرد... آیا در این زمان آمریکا، جز با ایران، مخالفت جدی با کشورهای دیگر دارد؟

وی گفت: انقلاب ما با جبهه رسول الله و جبهه جنگ با دشمنان خدا، به وقوع پیوست و امروز همه دشمنی های کنونی با ایران هم به همین دلیل است که در جبهه رسول الله می باشیم.

آیت الله اراکی با تاکید بر اینکه ملت ما دشمن را در خانه خود نابود می‌کند، گفت: ما قوم رسول الله هستیم و قوم رسول الله اجازه نمی دهد دشمن به مرزهایش ورود کند و او را در خانه خود نابود می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اخیرا کشورهای استکبار و غربی، سوالاتی را علیه مسلمانان جهت تضعیف نشان دادن دین اسلام بیان می کنند، که باید گفت اولا اعمال و رفتار آنها براساس قانون خود تعریف شده است که آن اعمال برای ما حرام و گاها حد بر آنها هم جاری می شود.

وی افزود: همین طور ما نیز در اسلام اعمال خاصی را داریم که بر مبنای دین ما می باشد که برخی از آنها حرام و برخی نیز حلال هستند، و همین طور یک قانون اساسی داریم که بر مبنای آن حقوق و حریم دیگران رعایت می شود.

آیت الله اراکی گفت: در سفر به برزیل اعلام کردم که اصلا کشور اسرائیلی وجود ندارد، چون مرز مشخصی ندارد و هم اینکه ملتی ندارد تا به عنوان یک کشور اعلام موجودیت کند اگر یک کشور می بود، ۶۰ سال به نزاع با فلسطین نمی پرداخت.

آیت الله اراکی افزود: اسرائیل مرز مشخصی ندارد و ایران آن را به عنوان دولت به رسمیت نمی شناسد و تنها جایی که این مفهوم را در دنیا دارد جا می اندازد، ایران است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود 40 گیف گل زیبا و دیدنی