درباره گرفتن عکس سلفی برهنه در باشگاه


سلفی گرفتن در باشگاه مخصوصاً در باشگاه های بدنسازی به امری رایج تبدیل شده است اما اینکار چقدر برای شما مناسب است؟ به گزارش آلامتو و به نقل از مجله تناسب اندام؛ شما چیزهایی در مورد قوانین رختکن باشگاه می دانید، مگر آنکه بی ادب و ناهنجار باشید. نوشته های روی دیوار، قوانین باشگاه را بیان می کنند. که به احتمال...

درباره گرفتن عکس سلفی برهنه در باشگاه

سلفی گرفتن در باشگاه مخصوصاً در باشگاه های بدنسازی به امری رایج تبدیل شده است اما اینکار چقدر برای شما مناسب است؟

به گزارش آلامتو و به نقل از مجله تناسب اندام؛ شما چیزهایی در مورد قوانین رختکن باشگاه می دانید، مگر آنکه بی ادب و ناهنجار باشید. نوشته های روی دیوار، قوانین باشگاه را بیان می کنند. که به احتمال زیاد شامل چیزهایی از این قبیل اند:

۱- حوله هایتان را بردارید و آنها را در سطل لباس های کثیف بیندازید.

۲- در زیر دوش، ادرار نکنید.

۳- سیفون را بکشید.

شما چیزهای واقعا پیچیده و دشواری مانند این ها را می دانید!

در چند سال گذشته، یک مشکل جدید به رختکن های باشگاه رخنه کرده است، مردم در رختکن عکس می گیرند. شاید تعجب کنید اما واقعا این کار را انجام می دهند. به لطف این حقیقت که هر گوشی هوشمند یک دوربین دارد، هر کسی که یک تلفن همراه داشته باشد، می تواند عکس بگیرد و آن تصاویر را روی اینترنت آپلود کند. برای کسانی که می خواهند رابطه خوبی با هم باشگاهی خود داشته باشند، مواردی را نباید انجام دهید.

عکس گرفتن از دیگران

ممکن است بخواهید به همکارانتان، یک چیز خنده دار در مورد یکی از رفقای باشگاه نشان دهید اما فکر می کنید هنگامی که آن شخص بفهمد عکس او تا آپلود شدن در اینترنت، تنها به اندازه یک کلیک فاصله دارد، چه احساسی پیدا خواهد کرد؟ فرقی نمی کند که او چقدر عجیب، خنده دار یا قابل توجه است، از او عکس نگیرید! شما نباید از دیگران در باشگاه عکس بگیرید، مگر آنکه اول از آنها اجازه گرفته باشید. حتی پس از آن نیز، این یک اشتباه بزرگ و جدی است و باعث می شود کمی غیرعادی به نظر برسید.

سلفی گرفتن

همه ما می دانیم بعد از آنکه تمرین تان تمام شود، عضلاتتان دم کرده و ظاهر خوبی پیدا می کنید اما قبل از آنکه سلفی بگیرید، دقت کنید که چه کسی در پشت تان است. آیا کسی در همان لحظه، حوله به تن دارد، در حال دوش گرفتن است یا دارد لباس زیرش را عوض می کند؟ در حالی که سعی دارید سلفی بگیرید، ممکن است یک عکس لخت یا نیمه لخت از کسی بگیرید که هیچ تمایلی ندارد که شما (یا بطور کلی اینترنت) او را در حالت عریان ببینید. در رختکن سلفی نگیرید، مگر آنکه آنجا تنها باشید (و برای اطمینان، همه چیز را چک کرده باشید. )

گرفتن سلفی های نیمه برهنه

این، یک حرکت محبوب در میان مدل های تناسب اندام و ورزشکاران است اما کار باکلاسی نیست. شاید آن عکس در فیس بوک، اینستاگرام یا توئیتر، تعداد زیادی لایک بخورد و بارها به اشتراک گذاشته شود اما کمی به خودتان احترام بگذارید. افراد دور و بر شما، حوصله شان از این کار شما سر می رود و فکر می کنند که شما به دنبال جلب توجه هستید و در موردتان جور دیگری فکر می کنند. آن سلفی های نیمه برهنه را برای زمانی بگذارید که در خانه هستید.

هنگامی که در رختکن باشگاه هستید، تلفن همراهتان در ساک یا قفسه قفل دارتان باقی می ماند. اگر می خواهید تلفن را چک کنید، این کار را بدون بیرون آوردن آن از ساک یا قفسه تان انجام دهید. دوربین گوشیتان باید فقط به سمت زمین باشد و آن را دور از مردم نگه دارید.

هدف شما، داشتن رابطه خوب با هم باشگاهی هایتان است و عکس گرفتن در رختکن، یک راه مطمئن برای متنفر کردن همه از خودتان است. رختکن، جای دوربین نیست بنابراین یاد بگیرید که از عکس گرفتن در رختکن، اجتناب کنید.

۶ راه خانگی برای سفید کردن دندان‌ها
برترین جاهای دیدنی روسیه برای تفریح

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد