8 نکته باور نکردنی از سیشل


برای بسیاری سیشل بهشت است مگر می شود از مکانی که مردمش یک زندگی آرام دارند و هوایش همیشه تابستانی است و دیدنی های بسیاری دارد دل کند؟ اگر شما هم جزو کسانی هستید که می خواهید در سفر آرامش داشته باشید بدون شک سیشل بهترین است. چرا که با وجود سواحل بکر به دور از هر زرق و برقی می توانید چهره ی زیبای طبیعت را ببینید. دراین مقاله ما حقایق جالبی درباره...

برای بسیاری سیشل بهشت است مگر می‌شود از مکانی که مردمش یک زندگی آرام دارند و هوایش همیشه تابستانی‌است و دیدنی‌های بسیاری دارد دل کند؟ اگر شما هم جزو کسانی هستید که می‌خواهید در سفر آرامش داشته باشید بدون شک سیشل بهترین است. چرا که با وجود سواحل بکر به دور از هر زرق و برقی می‌توانید چهره‌ی زیبای طبیعت را ببینید. دراین مقاله ما حقایق جالبی درباره سیشل را به شما می‌گوییم.

8 نکته باور نکردنی از سیشل

1- شاید باورش سخت باشد که در گذشته سیشل مخفی‌گاه دزدان دریایی بوده به ویژه ساحل زیبای آنسه. می‌گویند اُلیور لواسار (Olivier Levasseur) یکی از مشهورترین دزدان دریایی، یک گنج پنهان در این جزیره، جا گذاشته‌است. شاید شانس با شما همراه باشد و در سفرتان این گنج پنهان را پیدا کنید.

8 نکته باور نکردنی از سیشل

شاید شما بتوانید گنج پنهان را پیدا کنید.

2- در جزیره پرنده، بزرگ‌ترین لاک‌پشت‌ها زندگی می‌کنند. پرندگان در هر فصل به سیشل می‌آیند و گردشگران از سراسر دنیا عاشق این منظره هستند و عکس یادگاری گرفتن در کنار پرندگان سیشل تفریح گردشگران اینجاست.

8 نکته باور نکردنی از سیشل

در جزیره پرنده، هم پرندگان را ببینید و هم لاک‌پشت‌های غول پیکر

3- اعتقاد مردم این جزیره این است که یک نگهبان پارک ملی مورنو (Morne) سیشل را محافظت می‌‌کند درحالی‌که در این پارک کسی زندگی نمی‌کند.

8 نکته باور نکردنی از سیشل

پارک ملی یک نگهبان دارد.

4- این منطقه جایی است که در آن، کوکودُمِر (Coco-de-Mer) بزرگترین نوع نارگیل در دنیا، بر فراز درختان تنومند در جنگل‌ها رشد می‌کند. پس اگر می‌خواهید میوه تازه‌ای بخورید حتما خوردن این نوع نارگیل با وزن 33 پوند را تجربه کنید.

8 نکته باور نکردنی از سیشل

این میوه سیشلی را امتحان کنید.

5- ویکتوریا پایتخت سیشل است. بزرگ‌ترین کشور آفریقا الجزایر و کوچک‌ترین منطقه آن جزیره سیشلدر اقیانوس هند می‌باشد. جالب است بدانید که ویکتوریا کوچکترین پایتخت دنیا از نظر مساحت است.

6- شاید برای‌تان جالب باشد که نویسنده فیلم جمیز‌باند، برای نوشتن فیلم بعدی خود به سیشل سفر کرد تا از این جزیره هیجان‌انگیز برای نوشتن فیلم‌نامه الهام بگیرد.

7- سیشل پرندگان بومی زیادی دارد که بسیار کمیاب هستند، مثلا نمونه‌ای جغد (Scops-owl) که در این منطقه زندگی می‌کنند که از گونه‌های کمیابی هستند و شما فقط در این جزیره آن را خواهید دید.

8 نکته باور نکردنی از سیشل

از نزدیک این جغد زیبا را ببینید.

8- بِرد فورت (Breadfruit) یکی از غذاهای محبوب سیشلی‌هاست که هم به صورت سرخ شده می‌توان آن را خورد هم بخارپز. افسانه جالبی درباره آن وجود دارد که هرکسی در این جزیره آن را بخورد دوباره به جزیره باز خواهد گشت.

8 نکته باور نکردنی از سیشل

سیشلی‌ها عاشق این غذا هستند.


1396/04/26 | کد مطلب: 3791
8 نکته باور نکردنی از سیشل
8 نکته باور نکردنی از سیشل گلنوش بهزادنیا
8 نکته باور نکردنی از سیشل کارشناس روزنامه‌نگاری و کارشناس ارشد علوم ارتباطات؛ علاقمند به کتاب،‌ سفر، طبیعت و فیلم.

تهیه و تدوین: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نسخه‌های مافیایی آیفون 15 توسط Caviar معرفی شد