روایت عاشقانه‌های تال از فرج علیپور در تالار وحدت


روایت عاشقانه‌های تال از فرج علیپور در تالار وحدت

رسانه نوا – کنسرت ‌عاشقانه‌های گروه تال طی دو شب در تالار وحدت تهران برگزار شد. به گزارش رسانه نوا، گروه «تال» به خوانندگی فرج علیپور، 25 و 26 مرداد 1396 در تالار وحدت تهران عاشقانه‌هایش را روایت کرد. مخاطبان این کنسرت مردمان اهل زاگرس و البته پایتخت‌نشینانی بودند که گاه حتی اصالت...

رسانه نوا – کنسرت ‌عاشقانه‌های گروه تال طی دو شب در تالار وحدت تهران برگزار شد.

به گزارش رسانه نوا، گروه «تال» به خوانندگی فرج علیپور، ۲۵ و ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ در تالار وحدت تهران عاشقانه‌هایش را روایت کرد. مخاطبان این کنسرت مردمان اهل زاگرس و البته پایتخت‌نشینانی بودند که گاه حتی اصالت لُری یا لَکی نداشتند، اما برای دیدن این برنامه به سالن آمده بودند.

گروه «تال» به سرپرستی مسلم علیپور در این اجرا قطعه‌هایی از آهنگ‌های قدیمی لُری و لَکی را اجرا کرد. همچنین چند قطعه جدید هم در رپرتوار گروه «تال» وجود داشت. تنظیم آثاری که گروه تال اجرا کرد جملگی متفاوت بودند و این تنظیم را میلاد علیپور انجام داده بود.

فرج علیپور (کمانچه و آواز)، مسلم علی پور (کمانچه و سرپرست گروه)، میلاد علی پور (تار و تنظیم کننده)، محمود نوذری (سنتور)، مریم خدابخش (عود)، مَهزاد خردمند (کمانچه آلتو)، محسن کیهان نژاد (سرنا)، وحید خسروی (دف و دهل) و ماهور زمانه پور (سازهای کوبه ای) اعضای گروه «تال» در کنسرت تهران بودند.

شایان ذکر است، در کنسرت عاشقانه‌های تال زهرا همتی تهیه کننده و احسان میرضیایی مدیر اجرایی این کنسرت بودند و موسسه «فروغ فلق» برگزاری کنسرت گروه «تال» را برعهده داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موسیقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !