«دشمن خدا» در تئاتر شهر تهران اجرا می‌شود

نمایش «دشمن خدا» به نویسندگی و کارگردانی عمادالدین رجبلو و تهیه‌کنندگی حوزه هنری استان گلستان تا هفت شهریور در تئاتر شهر تهران اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان گلستان، عماد رجبلو نویسنده و کارگردان «دشمن خدا» اظهار کرد: خوشبختانه نمایش «دشمن خدا» تاکنون در چهار جشنواره شرکت کرده و ۲۴ جایزه را کسب کرده است و اجرای آن‌هم با استقبال علاقه‌مندان روبرو بوده است.

این کارگردان جوان با اشاره به اینکه این نمایش به‌تازگی در تئاتر شهر به روی صحنه رفته است، عنوان کرد: اجرای عمومی در تئاتر شهر تهران با دعوت داوران و عوامل برگزاری جشنواره ایثار صورت گرفته است و موضوع نمایشنامه دو اپیزود اجتماعی ـ‌ اخلاقی است.

وی افزود: اپیزود اول فضای آموزشی مدرسه و دوم پادگان نظامی است. در اپیزود اول دو دختربچه سر یک برگه انشاء دعوایشان می‌شود قضاوت درباره کدام برگه برای چه کسی است بر عهده تماشاگران گذاشته‌شده است.

رجبلو ادامه داد: ‌اپیزود دوم درباره دو سرباز است که باهم درگیر شده و یکی از آن‌ها زخمی شده است یکی از سربازان شهادت داده که این‌ها باهم درگیر شده‌اند داستان به‌گونه‌ای جلو می‌روند که دروغ و واقعیت خلط شده و درواقع خود سربازان در تردید دروغ و راست‌گویی قرار می‌گیرند.

رجبلو از احتمال تمدید اجرای این نمایش خبر داد و گفت: رضا وحیدی فر، پورنیک کاوش، محمدحسین صفایی، امیرمحمد درویش، محدثه شیرعلی، ملیکا البرزی، مارال سینه سپهر بازیگران این اثر هستند و سمیرا سر چاهی به‌عنوان دستیار کارگردان و افشین شهیدی هم منشی صحنه را بر عهده دارد.