نباید فرصت سرمایه گذاری 10هزار میلیارد تومانی از خوزستان برود


نباید فرصت سرمایه گذاری 10هزار میلیارد تومانی از خوزستان برود

اهواز - مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: نباید اجازه داد که فرصت سرمایه گذاری 10 هزار میلیارد تومانی برای ساخت فرودگاه جدید اهواز از استان گرفته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر رحمانی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان خوزستان اظهار کرد: در جلسه ای که همراه استاندار با وزیر راه و شهرسازی داشتیم مصوب شد که هرچه سریعتر کار ساخت این فرودگاه شروع شود.

وی با تاکید بر اینکه فرودگاه اهواز در حال حاضر بیش از ظرفیت خود اقدام به جابجایی مسافر می کند، گفت: خوشبختانه اعضای شورای برنامه ریزی استان با اکثریت آرا مستندسازی این پروژه را تصویب کردند و قرار است در جلسه شورای برنامه ریزی کشور که با حضور مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور برگزار می شود، تصمیمات نهایی در خصوص این پروژه و برنامه ریزی برای فراخوان سرمایه گذار صورت بگیرد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در خوزستان با اشاره به اینکه برآورد مالی اجرای این پروژه ۱۰ هزار میلیارد تومان است، افزود: با توجه به اینکه دولت پولی برای ساخت این فرودگاه جدید ندارد؛ بنابراین باید سرمایه گذار جذب شود.

رحمانی ادامه داد: همکاری قابل توجه ای از سوی اعضای شورای اداری استان برای مستندسازی وتصویب آن انجام گرفت و امیدواریم اینگونه همکاری ها ادامه داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی