«سارینا»کودک کتک خورده کرمانشاهی تحویل بهزیستی می‌شود


«سارینا»کودک کتک خورده کرمانشاهی تحویل بهزیستی می‌شود

کرمانشاه- معاون بهزیستی استان کرمانشاه، از تحویل«سارینا» کودک کتک خورده کرمانشاهی بعد از ترخیص از بیمارستان به بهزیستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، مرتضی کوهی با اشاره به گزارش یک مورد کودک آزاری در کرمانشاه، گفت: در تماس همکاران بیمارستان یک مورد کودک آزاری به اورژانس اجتماعی ۱۲۳ گزارش شد که در این مورد متاسفانه دختربچه حدود هشت ساله ای به نام «سارینا» که از طرف مادر معتادش مورد کودک آزاری قرار گرفته بود، بر اثر شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شده بود.

کوهی با بیان اینکه آسیب دیدگی‌های این کودک بالاست، گفت: متاسفانه آثار کبودی و جراحت روی بدن این کودک به وضوح قابل مشاهده است و طبق آخرین اطلاعی که داریم، هم اکنون سارینا بیهوش است.

این مسئول با اشاره به اینکه پیگیری وضعیت این کودک از طریق مراجع قضایی و انتظامی انجام می‌شود، گفت: در وهله اول امیدواریم سارینای کوچک بدون آسیب جدی بهبود یافته و هرچه سریعتر از بیمارستان ترخیص شود.

وی افزود: با توجه به اینکه کودک آزاری بسیار مشهود است، سارینا به محض ترخیص تحویل بهزیستی خواهد شد و درصورت سلب حضانت از مادر توسط مراجع قضایی، این کودک تحت حمایت بهزیستی قرار خواهد گرفت.

کوهی گفت: چنانچه بررسی شود که در صورت بهبود مادر امکان بازگشت این کودک وجود دارد، مداخلات مددکاری انجام شده و تا زمانی که بستر آسیب رفع نشده باشد کودک نزد بهزیستی خواهد ماند.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه همه افراد می‌توانند موارد کودک آزاری را به اورژانس ۱۲۳ گزارش دهند، گفت: خوشبختانه حساسیت جامعه در این زمینه بالا رفته است.

وی با بیان اینکه عمده موارد کودک آزاری به دلیل اعتیاد والدین است، گفت: متاسفانه اعتیاد والدین بیش از همه به کودکان آسیب می‌زند و در کنار بحث افت تحصیلی و آسیب‌های روحی و روانی، زمینه آسیب های جسمی کودک را نیز مهیا می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا