ادامه درخشش ستاره جوان رئال مادرید در فلامینگو؛ وینسیوس جونیور در لیگ برزیل دبل کرد


ادامه درخشش ستاره جوان رئال مادرید در فلامینگو؛ وینسیوس جونیور در لیگ برزیل دبل کرد

جوان 17 ساله مادریدی ها در ترکیب تیم فلامینگو درخشان...

طرفداری- حدود 10 روز قبل بود که وینسیوس جونیور پدیده جدید فوتبال برزیل اولین گلش را برای تیم بزرگسالان فلامینگو به ثمر رساند. گل او در رقابت ها سودامریکانا به ثمر رسید؛ اما او در لیگ برزیل موسوم به سری آ نیز سرانجام موفق به گلزنی شد.

سرمربی فلامینگو در اکثر مواقع وینسیوس را از دقیقه 70 به بعد وارد بازی می کند اما در بازی با اتلتیکو گویانزه از ابتدا به او بازی داد و جواب اعتمادش را هم گرفت. جوان 17 ساله برزیلی در دقایق 56 و 75 موفق به گلزنی شد و به تنهایی تیمش را پیروز میدان کرد. درخشش او قطعا از دید سران لوس بلانکوس دور نخواهد ماند.

وینیسیوس 17 ساله، یکی از آینده‌دارترین بازیکنان برزیلی محسوب می‌شود. او در کوپا آمریکای زیر 17 ساله‌ها به همراه تیم کشورش هم قهرمان شد و هم عنوان بهترین بازیکن و آقای گل را کسب کرد. نمایش‌های خوب او از چشم غول‌های اروپایی دور نماند و در حالی که به نظر می‌رسید وینیسیوس به بارسلونا خواهد پیوست، رئال مادرید او را از چنگ رقیب دیرینه خود در آورد.

این بازیکن از جولای 2018 رسما بازیکن رئال مادرید است ولی باشگاه مادریدی رضایت داده است تا اولین سال قراردادش را در باشگاه برزیلی خود بگذراند مگر اینکه پیشرفت بازیکن آنچنان زیاد باشد که مستقیما به مادرید بپیوندد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش