دموی رایگان بازی PES 2018 به زودی منتشر می‌شود


دموی رایگان بازی PES 2018 به زودی منتشر می‌شود

کونامی اعلام کرده است که در 30 آگوست (8 شهریور) یک دموی رایگان از بازی PES 2018 برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتظر خواهد شد. این دمو ویژگی‌ها و مکانیزم‌های جدید بازی PES 2018 را به طرفداران نشان خواهد داد، البته تنها شامل بخش آفلاین می‌شود و فقط حالت بازی دوستانه تک‌نفره و Co-op آن فعال...

کونامی اعلام کرده است که در 30 آگوست (۸ شهریور) یک دموی رایگان از بازی PES 2018 برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتظر خواهد شد.

این دمو ویژگی‌ها و مکانیزم‌های جدید بازی PES 2018 را به طرفداران نشان خواهد داد، البته تنها شامل بخش آفلاین می‌شود و فقط حالت بازی دوستانه تک‌نفره و Co-op آن فعال خواهد بود. ورزشگاه‌های این دمو نیز نیو کمپ و «سیگنال ادونا پارک» (Signal Iduna Park) هستند.

لیست تیم‌هایی که در این دمو حضور دارند را زیر می‌توانید مشاهده کنید:

لیورپول بارسلونا بورسیا دورتموند اینتر میلان کورنتیانس فلامنگو بوکا جونیورز ریور پلاته کلو کولو برزیل آرژانتین آلمان

همچنین چند تصویر نیز از بازی منتشر شده است.

بر اساس گزارشات، بازی PES 2018 در پلی استیشن 4 با وضوع 1080p و با میزان فریم‌ دهی 60 اجرا خواهد شد. ولی نسخه ایکس باکس وان آن هنوز به این استاندارند دست پیدا نکرده است و سازندگان کماکان در تلاش هستند که خروجی نسخه ایکس باکس وان نیز مانند کنسول سونی باشد اما فعلا میزان رزولوشن این کنسول 900p قرار داده شده است.

چند هفته قبل کونامی از همکاری خود با باشگاه فولام خبر داد که یک فرصت تبلیغاتی عالی برای بازی محسوب می‌شود.

بازی PES 2018 در 12 سپتامبر (۲۱ شهریور) برای پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که چندی پیش نیز کونامی سیستم مورد نیاز بازی برای پی‌سی را اعلام کرد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
دموی رایگان بازی PES 2018 به زودی منتشر می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل