Soccer Champion ( بازی فوتبال ) + دانلود


Soccer Champion ( بازی فوتبال ) + دانلود

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که عاشق بازی فوتبالی می باشید و بیشترین زمان خود را صرف تماشایی فوتبال می کنید باید بدانید بازی های فوتبالی جذابی این روزها وجود دارد که شما می توانید از بازی با آن ها لذت ببرید. یکی از بهترین بازی های فوتبالی ساکر چمپیون ( Soccer Champion) می باشد . […] نوشته Soccer Champion ( بازی فوتبال ) + دانلود...

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که عاشق بازی فوتبالی می باشید و بیشترین زمان خود را صرف تماشایی فوتبال می کنید باید بدانید بازی های فوتبالی جذابی این روزها وجود دارد که شما می توانید از بازی با آن ها لذت ببرید. یکی از بهترین بازی های فوتبالی ساکر چمپیون ( Soccer Champion) می باشد .

ساکر چمپیون

ساکرچمپیون یکی از بازی های است که می توانید به صورت آنلاین به بازی بپردازید و حتی جوایزی برای خودتان بدست بیاورید. برای برنده شدن در این بازی فوتبال رومیزی که هیجان زیادی دارد باید هوش فوتبالی خودتان را به کار بیاندازید.

این بازی متاسفانه به دلیل جزیئات زیاد و گرافیک فوق العاده ی که دارد حجم سنگینی داشته اما مطمئن باشید دانلود آن ارزش بازی با ساکر چمپیون را دارد.

برای شروع بازی شما باید آن را بر روی دستگاه خود نصب نمایید و سپس از بین تیم های مشهور دنیا و پرطرفدار ، تیم مورد علاقه تان را انتخاب نمایید و ترکیب نفرات را معین کنید و سپس به رقابت بپردازید. دقت کنید که با رفتن به سمت باشگاه می توانید ترکیب خودتان را تغییر بدهید. با این کار در شروع هر مسابقه چیدمان مهره ها تغییر می نماید. اگر ترکیب هوشمندانه وقوی انجام دهید می توانید درصد موفق شدن خود را در رقابت افزایش دهید. علاوه بر تغییر ترکیب شما قادر هستید که مواردی مانند هدفگیری، محدودیت زمانی نوبت و قدرت ضربه را نیز تقویت کنید. با روش های زیادی می توانید خودتان را با این بازی سرگرم کنید.

Soccer Champion ( بازی فوتبال ) + دانلود

Soccer Champion ( بازی فوتبال ) + دانلود

دقت کنید در ساکر چمپیون قسمتی وجود دارد که می توانید یکی از مربی های پر آوازه و مشهور را در دنیای فوتبال فعال کنید تا درصد کسب مدال و افزایش درآمد در مسابقه ها نیز بیشتر گردد.

برای شروع زمانی که برنامه را نصب می کنید شما به عنوان یک کاربر مهمان به شمار می آید اما بهتر است برای خود حساب کاربری ایجاد کنید ( شما برای شرکت در هر مسابقه نیاز به سرمایه دارید ، اگر ثبت نام کنید در هر یک ساعت مقداری سرمایه به شما داده می شود)

دقت داشته باشید این بازی را می توانید از طریق اینترنت به صورت آنلاین بازی کنید و با دیگر رقبا به رقابت بپردازید ؛ البته اگر دسترسی به اینترنت برایتان میسر نیست می توانید آفلاین و تک نفره تیم خودتان را سفارشی نمایید و جوایزی را برای خودتان بدست بیاورید.

Soccer Champion ( بازی فوتبال ) + دانلود

ساکر چمپیون ویژگی های زیادی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره شده است :

گرافیک فوق العاده زیبا باشگاه های ایران و اروپا گیم پلی عالی گزارشکر ایرانی ( در صورتی که نمی خواهید گزارشگری داشته باشید می توانید از تنظیمات آن را غیرفعال کنید). افکت های متنوع و جذاب جدول امتیازات و ….

در ساکر چمپیون شما با بخش های دیگری مانند موارد زیر روبر هستید :

پروفایل : می توانید وضعیت بازی های خود را مشاهده کنید مانند سطحی که در آن قرار دارید ، پیروزی های متوالی و …..

چت در زمان مسابقه : برای اینکه رقابت بیشتر شود شما در زمان اجرای مسابقه می توانید برای حریف پیام پیش فرض بفرستید.

ساکر چمپیون را می توانید هم اکنون از کافه بازار دانلود نمایید .

Soccer Champion ( بازی فوتبال ) + دانلود

لذت بازی با ساکر چمپیون را از دست ندهید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس