انتشار بازی مزرعه شمالی در بازارهای بین ‌المللی؛ انجام توافقات نهاییدر تاریخ ۲۲ الی ۲۶ اوت سال ۲۰۱۷ (۳۱ مرداد تا ۴ شهریور)، نهمین دوره از نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای گیمزکام در شهر کلن آلمان برگزار می گردد. بازی مزرعه شمالی که یک بازی ایرانی است نیز با برگزاری این نمایشگاه در بازارهای بین ‌المللی منتشر می شود

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ایران نیز طبق برنامه‌ریزی‌های هر سال پاویون ایران را در این نمایشگاه برپا خواهد نمود و از تعداد ۹ شرکت ایرانی برای حضور در این نمایشگاه حمایت می‌کند.

فرزام ملک‌آرا، که مدیرعامل شرکت توسعه‌گر شبیه‌ساز است به‌ عنوان یکی از شرکت‌های بازی‌سازی ایرانی، با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به نمایشگاه گیمزکام آلمان رفته و در مورد توافقات نهایی انجام شده برای انتشار بازی مزرعه شمالی در بازارهای بین ‌المللی خبر داد.

فرزام ملک‌آرا در ادامه در مورد توافق انجام شده گفت:

دو توافقی که انجام گرفته، به دلیل حضور در نمایشگاه گیم کانکشن فرانسه در سال گذشته و همچنین تی‌جی‌سی امسال بوده است و پس از پیگیری‌هایی که در طول سال گذشته انجام گرفت، در گیمزکام امسال توانستیم این توافقات را نهایی کنیم.

به گفته وی بازی مزرعه شمالی یک بازی مزرعه ‌داری است و برای پلتفرم موبایل طراحی شده است. وی بر مزرعه ‌داری ایرانی تاکید نمود و این مسئله وجه تمایز بازی دانست. وی افزود که مخاطبان این بازی با محصولات غذایی ایرانی مانند کشک بادمجان یا سیرترشی سر و کار خواهند داشت.

مدیرعامل این شرکت توافقات انجام شده را تشریح کرد و اعلام نمود که نمایشگاه تی‌جی‌سی راه را برای انتشار بازی برای ایرانی‌های خارج از کشور باز نموده و با استفاده از نمایشگاه گیم کانکشن بازی ها را در بازار روسیه منتشر خواهیم کرد. وی ادامه داد که در جلسات بعدی قرار است در مورد انتشار بازی در بازارهای ترکیه نیز به توافق برسیم. وی همچنین حضور در این نمایشگاه ها را دلیل انتشار بازی مزرعه شمالی در بازارهای بین المللی دانست.

ملک‌آرا تاکید کرد که نمایشگاهی مانند تی‌جی‌سی برای بازی‌سازی کشور بسیار دارای اهمیت است. به گفته ملک‌آرا لازم است بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای روی برگزاری سالانه‌ی این رویداد در کشور تمرکز نماید. به گفته وی حضور ناشران بیشتر در سال های آینده در این رویداد، اتفاقات بهتری برای بازی‌سازان کشور به همراه خواهد داشت.

.

منبع: isna

برچسب ها اخبار بازی های یارانه ایانتشار بازی مزرعه شمالیانواع بازی جدید