هیجان زدگی گلر قرمزا از بازگشت به لیگ قهرمانان


لیورپول با پیروزی 4 بر 2 در برابر هوفنهایم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد و امشب (پنج شنبه) مشخص می شود که با چه تیم هایی هم گروه خواهد شد سایمون مینیوله در مصاحبه با وبسایت رسمی باشگاه لیورپول در خصوص بازگشت تیمش به لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: همه ما برای این که دوباره در چنین سطحی بازی کنیم، اشتیاق فراوانی...

مینیوله: نشان دادیم که چگونه می توانیم در آنفیلد بازی کنیم

هیجان زدگی گلر قرمزا از بازگشت به لیگ قهرمانان

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۹:۱۱
هیجان زدگی گلر قرمزا از بازگشت به لیگ قهرمانان

این سنگربان بلژیکی از بازگشت قرمزها به لیگ قهرمانان اروپا هیجان زده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیورپول با پیروزی ۴ بر ۲ در برابر هوفنهایم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد و امشب (پنج شنبه) مشخص می شود که با چه تیم هایی هم گروه خواهد شد سایمون مینیوله در مصاحبه با وبسایت رسمی باشگاه لیورپول در خصوص بازگشت تیمش به لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت:

همه ما برای این که دوباره در چنین سطحی بازی کنیم، اشتیاق فراوانی داشتیم. لیگ قهرمانان اروپا جایی است که تاریخ این باشگاه در آن ساخته شده است. به این تورنمنت بازگشته ایم و این که تا چه مرحله ای پیش برویم به عملکرد خودمان بستگی دارد. قرعه کشی مرحله گروهی را تماشا می کنیم تا ببینیم به مصاف چه تیم هایی خواهیم رفت. لحظات هیجان انگیزی را در پیش داریم.
بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا چیزی بود که می خواستیم و برای رسیدن به آن یک سال تلاش کردیم. حتی وقتی چهارم می شوید، نمی دانید که در پلی آف به مصاف چه تیمی خواهید رفت. وقتی مشخص شد که با هوفنهایم روبرو خواهیم شد، می دانستیم که دیدار سختی را پیش رو داریم. برای صعود از مرحله پلی آف مبارزه کردیم و سزاوار صعود بودیم. اکنون می توانیم برای لحظاتی که پیش رو خواهیم داشت، هیجان زده باشیم.

مینیوله دروازه بان بلژیکی در خصوص عملکرد لیورپول برابر هوفنهایم ادامه داد:

وقتی در خانه بازی می کنیم، می توانیم عملکرد بهتری را به نمایش بگذاریم. می خواستیم نشان دهیم که چگونه می توانیم بازی کنیم. آن ها در هوفنهایم نشان دادند که تیم بسیار خوبی هستند و نیمه اول آسانی را تجربه نکردیم، اما موفق شدیم با کسب پیروزی ۲ بر ۱ به خانه برگردیم. باید کار صعود را در خانه مان تمام می کردیم و شب های آنفیلد همیشه خاص است. به نظرم نشان دادیم که چگونه می توانیم در آنفیلد بازی کنیم.

دسته بندی ها : فوتبال انگلیس , فوتبال جهان
برچسب ها : باشگاه لیورپول انگلیس, دروازه بان بلژیکی لیورپول, دیدار لیورپول برابر هوفنهایم, سایمون مینیوله سنگربان بلژیکی, لیگ قهرمانان اروپا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن