با «مدال» هر جا هستی، در بازی بمان


موبنا – اما از آن جایی که اکثر پلتفرم‌های نمایش این ویدئوها مخصوص فضای موبایل نیستند، تیم توسعه دهنده مدال بر آن شدند تا نرم افزار موبایلی کامل و جامعی از این کلیپ‌ها ترتیب دهند. این اپلیکیشن با نام مدال در اختیار کلیه کاربران سیستم عامل‌های iOS و اندروید قرار گرفته است.

موبنا – اما از آن جایی که اکثر پلتفرم‌های نمایش این ویدئوها مخصوص فضای موبایل نیستند، تیم توسعه دهنده مدال بر آن شدند تا نرم افزار موبایلی کامل و جامعی از این کلیپ‌ها ترتیب دهند. این اپلیکیشن با نام مدال در اختیار کلیه کاربران سیستم عامل‌های iOS و اندروید قرار گرفته است.

با نصب این برنامه، این امکان به شما داده می‌شود تا کلیپ‌ها و هایلایت‌های بازی‌های محبوب خود را تماشا کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. همچنین در جریان بازی‌های روز دنیا قرار گرفته و با مشاهده کلیپ‌های مربوطه و نظرات سایر کاربران، می‌توانید با آشنایی بیش‌تری نسبت به دانلود آن‌ها اقدام کنید.

امکانات مذکور تنها بخش کوچکی از قابلیت‌های بی‌شمار مدال هستند؛ جهت آشنایی با این برنامه می‌توانید از طریق مارکت‌های معتبر اپ استور، پلی استور و کافه بازار نسبت به نصب آن اقدام کرده و ما را در این نقد و بررسی همراهی کنید.

نگاهی به برنامه

مدال یک نرم افزار مبتنی بر ویدئو است که گیمرها با استفاده از آن می‌توانند تجربیات خود را از یک بازی در اختیار هم قرار دهند. بدین معنی که حین انجام بازی از صفحه گجت خود ویدئو تهیه کرده و با آپلود آن در نرم افزار، در اختیار سایرین قرار می‌دهند. گاها این اشتراک گذاری تجربیات، در قالب مصاحبه نیز صورت می‌گیرد؛ بدین صورت که توسعه دهندگان و یا بازیکنان یک گیم دور هم جمع شده و به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

با «مدال» هر جا هستی، در بازی بمان

صفحه Trending اولین قسمتی است که پس از ورود به آن ارجاع داده می‌شوید. در این صفحه جدیدترین، بهترین و پربیننده‌ترین کلیپ‌ها در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. البته قابل ذکر است که به عنوان کاربر میهمان می‌توانید در محیط برنامه به گشت و گذار پرداخته و از دیدن ویدئوها لذت ببرید اما جهت بهره‌مندی از سایر امکانات نظیر مشاهده ویدئوهای باکیفیت ۱۰۸۰p می‌بایست نسبت به ثبت حساب کاربری خود اقدام کنید.

در صفحه پخش هر ویدئو آیکون‌هایی جهت اشتراک گذاری، اضافه کردن به فید اخبار و ثبت امتیاز به چشم می‌خورند که در ادامه به بررسی هر یک خواهیم پرداخت.

اشتراک گذاری: چنانچه ویدئویی مورد پسندتان قرار گرفت و تمایل داشتید برای دوستان خود نیز ارسال کنید، آیکون اشتراک گذاری امکان ارسال مستقیم آن از طریق شبکه‌های اجتماعی را به شما می‌دهد.

اضافه کردن به فید اخبار: کلیپ‌های دستچین شده متناسب با سلیقه شما به فید اخبار افزوده می‌شوند تا در آینده راحت‌تر و سریع‌تر در دسترستان قرار گیرند.

ثبت امتیاز: با دادن رای به کلیپ‌هایی که دوست دارید، موجب بیش‌تر دیده شدن آن‌ها می‌شوید.

از جمله قابلیت‌های بسیار کاربردی که مدال را از سایر نرم افزارهای مشابه متمایز می‌سازد، امکان تنظیم کیفیت ویدئو متناسب با سرعت اینترنت کاربر است. ویدئوهای موجود در دو کیفیت ۴۸۰p و ۱۰۸۰p قابل تنظیم هستند که جهت مشاهده کلیپ‌های باکیفیت متحمل پرداخت درون برنامه‌ای خواهید شد. البته به ازای هر کاربری که به برنامه مدال دعوت کنید، به مدت ۱۵ روز می‌توانید به صورت کاملا رایگان به مشاهده کلیپ‌های با کیفیت بپردازید.

هم اکنون بیش از ۱۵ بازی روز دنیا در این برنامه گنجانده شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به «Minecraft ،Overwatch ،Rocket League ،LoL ،Dota ،Clash Royal ،Fifa» اشاره کرد. جهت مشاهده سایت مدال کلیک کنید.

در ادامه به بررسی نقاط قوت و ضعف اپلیکیشن مدال خواهیم پرداخت.

نقاط قوت:

• امکان مشاهده کلیپ‌های مربوط به بازی‌های مورد علاقهبا «مدال» هر جا هستی، در بازی بمان

• امکان مشاهده کلیپ‌های پربازدید از طریق صفحه Trending

• اشتراک گذاری ویدئوها به صورت مستقیم از طریق شبکه‌های اجتماعی

• نمایش کلیپ‌های مربوط به بازی‌های مورد علاقه در صفحه خانه

• امکان ارسال کلیپ توسط کاربران

• امکان تنظیم کیفیت ویدئوها متناسب با سرعت اینترنت

• امکان دعوت از دوستان و مشاهده کلیپ‌های باکیفیت به صورت کاملا رایگان

• امکان ثبت رای پیرامون هر کلیپ

نقاط ضعف:

• در این برنامه نواقصی مشاهده نشد

اپلیکیشن مدال طی مدت زمانی اندک، موفق به جلب رضایت کاربران بسیاری شده است. توسعه دهندگان ایرانی می‌توانند از این نرم افزار جهت معرفی بازی‌های خود به جهانیان استفاده کنند.

با «مدال» هر جا هستی، در بازی بمانبا «مدال» هر جا هستی، در بازی بمانبا «مدال» هر جا هستی، در بازی بمان
با «مدال» هر جا هستی، در بازی بمانبا «مدال» هر جا هستی، در بازی بمانبا «مدال» هر جا هستی، در بازی بمانبا «مدال» هر جا هستی، در بازی بمانبا «مدال» هر جا هستی، در بازی بمانبا «مدال» هر جا هستی، در بازی بمان
منبع: پانوشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق