برنامه مصاف های گوش شکسته های ایران در پاریس


برنامه مصاف های گوش شکسته های ایران در پاریس

مراسم وزن کشی چهار وزن نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان، شب گذشته برگزار شد و نمایندگان ایران از امروز برای رویارویی با حریفان روی تشک می روند.

برنامه مصاف های گوش شکسته های ایران در پاریسبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ رقابت های جهانی کشتی آزاد از ساعت 12:30 امروز در پاریس آغاز خواهد شد و ملی پوشان کشورمان براساس وزن کشی انجام شده به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

براساس وزن کشی انجام شده برنامه دیدارهای کشتی گیران ایران به شرح زیر است؛

در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری در اور اول به مصاف زهیر ال اوراکی از فرانسه می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد با برنده آندری یاتسنکو از اوکراین و توماس گیلمان از آمریکا کشتی می گیرد. در این وزن 29 نفر به روی باسکول رفته اند. در گروه اطری هاک جین جونگ قهرمان بازی های آسیایی از کره شمالی حضور دارد.

در وزن 61 کیلوگرم که 31 نفر وزن کشی کرده اند، بهنام احسان پور در دور اول با هان سونگ کیم نایب قهرمان سال 2017 آسیا از کره شمالی روبرو می شود و در صورت شکست این کشتی گیر در دور دوم با برنده مبارزه یولیس بونه رودریگوئز دارنده مدال برنز جهان و نفر پنجم المپیک از کوبا و مینگ هو لیو از چین کشتی می گیرد. در گروه احسان پور حاجی علی اف قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آذربایجان، دولت نیازبیکوف دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا از قزاقستان حضور دارند.

در وزن 86 کیلوگرم که 34 نفر حضور دارند حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور بعد به مصاف عظمت دولت بیکوف نایب قهرمان آسیا از قزاقستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده کشتی میان پیتر یانولوف دارنده مدال نقره بازی های اروپایی از مولداوی و پول گریفو از پرو کشتی می گیرد. در گروه یزدانی سلیم یاشار دارنده مدال نقره المپیک و جهان از ترکیه، الکساندر گوتسیف دارنده مدال نقره اروپا از آذربایجان و ولادیسلاو والیف دارنده مدال طلای جوانان جهان از روسیه حضور دارند.

در وزن 125 کیلوگرم یداله محبی در دور اول به مصاف داوید مودزمانشویلی (گرجستانی الاصل) نایب قهرمان المپیک 2012 و برنز جهان از ازبکستان می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد با آلن زاسایف نایب قهرمان جهان از اوکراین روبرو می شود، در این وزن 24 نفر حضور دارند. در گروه محبی طاها آکگول قهرمان المپیک و جهان از ترکیه و لوان بریانیدزه دارنده مدال برنز جهان از ارمنستان حضور دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاپید: بن‌گویر با یک کلمه اسرائیل را رسوای عالم کرد