ضرورت اصلاح تعرفه های پزشکی/ ایجاد عدالت بین رشته ای


ضرورت اصلاح تعرفه های پزشکی/ ایجاد عدالت بین رشته ای

یک متخصص بیهوشی و مراقبت های ویژه، معتقد است طرح تحول سلامت نقایصی دارد که می بایست در وزارت بهداشت دولت دوازدهم، برطرف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر دامون آزاد در حاشیه مراسم روز پزشک در هتل المپیک تهران، گفت: در دولت یازدهم طرح تحول سلامت اجرا شد اما نقایصی هم داشت که باید برطرف شود و از جمله آنها تصمیمات غیر کارشناسی همچون کاهش تعرفه برخی رشته ها از جمله بیهوشی و رادیولوژی و همچنین اجازه ورود افراد غیر پزشک به حوزه تاسیس آزمایشگاه های پزشکی بود.

وی افزود: امیدوارم با رایزنی های انجام شده از کانال های مختلف از جمله کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، این تصمیمات نادرست هرچه زودتر اصلاح شود. فکر نمی کنم درست باشد که مقارن با روز پزشک مصوباتی که نتیجه آنها عدم عدالت بین رشته ای است، اجرایی شوند.

آزاد در مورد انتخابات نظام پزشکی و تعیین روسای هیات مدیره نظام پزشکی تهران و کشور نیز، گفت: تفکیک ریاست این دو نهاد مهم به نظر بنده لازم بود و خوشبختانه این اتفاق افتاد زیرا نظام پزشکی تهران نهاد مستقلی است که با ریاست دکتر پیوندی می تواند استقلال خود را حفظ کند و منشا اثر خیر برای پزشکان حوزه تهران بزرگ باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش