کلینیک تخصصی بیمارستان «ابن سینا» شهرستان دلفان افتتاح شد


نورآباد - طی مراسمی کلینیک تخصصی بیمارستان «ابن سینا» شهرستان دلفان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر شنبه در آئینی به مناسبت هفته دولت و با حضور امام جمعه نورآباد، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی استانداری لرستان، نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان دلفان بهره برداری از کلینیک تخصصی بیمارستان ابن سینا آغاز شد.

صرف ۲۰ میلیارد ریال برای احداث کلینیک تخصصی

این طرح در زمینی به مساحت هزار و ۲۰۰ متر مربع مساحت و ۷۵۰ متر مربع زیربنا در دو طبقه در محوطه ورودی بیمارستان ابن سینا ساخته شده است که برای ساخت و تجهیزات آن ۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

این کلینیک تخصصی که عملیات ساخت آن از ابتدای سال ۹۵ آغاز شد، کمتر از ۱۵ ماه عملیات ساخت آن به طول انجامید که با به بهره برداری رسیدن این طرح علاوه بر اینکه این کلینیک از فضای غیر استاندارد به یک مکان استاندارد تغییر مکان پیدا کرده است با ایجاد فضای جدید و طراحی استاندارد اتاق پزشکان و سالن انتظار مراجعین موجب رضایتمندی مردم شهرستان خواهد شد.

کلینیک تخصصی بیمارستان «ابن سینا» شهرستان دلفان افتتاح شد

کوروش ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در حاشیه افتتاح این کلینیک با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: خوشبختانه امروز توفیقی حاصل شد در این هفته مبارک کلینیک تخصصی بیمارستان ابن سینا شهرستان دلفان به بهره برداری برسد تا متخصصین ما بتوانند در یک فضایی بهتر و استاندارد به خدمت رسانی به بیماران و مراجعین بپردازند.

وی با اشاره به اینکه در این مرکز درمانی اتاق های متعددی برای پزشکان متخصص، داروخانه، کلینیک دندانپزشکی و سایر امکانات در نظر گرفته شده است افزود: این کلینیک می تواند فضای مورد نیاز ۱۷ متخصص را برای ویزیت بیماران تامین کند و سالن انتظار آن نیز به خوبی می تواند جوابگوی مراجعین باشد.

توسعه فضاهای بهداشتی درمانی و تجهیزات پزشکی دلفان

علی رستمیان نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه بهره برداری از کلینیک تخصصی بیمارستان ابن سینا شهرستان دلفان با قدر دانی از خدمات دولت تدبیر و امید در راستای تحول در حوزه بهداشت و درمان گفت: از مسئولانی که در راستای اجرای طرح های عمرانی به ویژه بهداشت و درمان ما را یاری می کنند صمیمانه قدردانی کنیم.

وی اظهار داشت : بهره برداری از این مکان درمانی به خوبی می تواند جوابگوی معضلات درمانی در حوزه تخصصی در تعدادی از رشته های پزشکی باشد و احداث آن بار گرانی را از دوش مردم دلفان بر می دارد که امیدواریم در سایر حوزه ها نیز شاهد اجرایی شدن این طرح ها باشیم.

فرماندار دلفان نیز در حاشیه این مراسم در گفتگو با مهر با گرامیداشت هفته دولت گفت: خوشبختانه در طول ۴ سال گذشته توسط دولت تدبیر و امید شاهد تحولات چشمگیری در حوزه های مختلف در کشور به ویژه در بخش بهداشت و درمان بوده ایم و در شهرستان دلفان نیز خدمات ارزشمندی در این حوزه انجام شده است که جا دارد از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و سایر همکاران ایشان تقدیر و تشکر کنیم.

کلینیک تخصصی بیمارستان «ابن سینا» شهرستان دلفان افتتاح شد

جعفر طولابی با اشاره به اینکه با پیگیری های صورت گرفته هم در بحث توسعه فضاهای بهداشتی درمانی و هم تجهیزات پزشکی و هم جذب پزشکان متخصص و کادر درمانی خدمات خوبی طی سالهای اخیر در دلفان صورت گرفته است افزود: با این وجود جای کار بسیار دارد که از رئیس دانشگاه علوم پزشکی می خواهیم بیش از گذشته تلاش کنند که دلفان به جایگاه واقعی خود برسد.

ضرورت توجه به مناطق محروم در حوزه بهداشت و درمان

امام جمعه نورآباد نیز در این مراسم ضمن قدر دانی از کسانی که تلاش کرده اند این مکان درمانی در این شهرستان احداث شود افزود: این حرکات و این نمونه اقدامات مردم را به دولت و نظام خوشبین می کند و قطعا دولتی که مردم از آن راضی باشند مقام معظم رهبری نیز از آن دولت راضی خواهد بود و خداوند این عزیزان را که در راه خدمت به مردم باشند خیر بدهد.

حجت الاسلام جمیاری افزود: امیدواریم در آینده یک فضایی در خور شان مردم دلفان در این بیمارستان برای اقامه نماز نیز احداث شود.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی استانداری لرستان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه بهره برداری از این طرح گوشه ای است از خدمات دولت تدبیر و امید افزود: در یکی از مستعد ترین و در عین حال کمتر توسعه یافته ترین شهرستانهای استان و حتی کشور این حرکت بسیار خوب که در حوزه سلامت است که با زحمت پرسنل دانشگاه علوم پزشکی استان انجام شده است.

کلینیک تخصصی بیمارستان «ابن سینا» شهرستان دلفان افتتاح شد

مهرداد غضنفری افزود: امیدواریم در حوزه سلامت شاهد رشد خوبی در این شهرستان باشیم و درخواست ما نیز این است که هر چه سریع تر تجهیزات باقیمانده این مرکز درمانی تامین شود و امیدواریم از این دست حرکات در سطح استان به ویژه در این شهرستان صورت پذیرد زیرا اعتقاد ما بر این است که می بایست به مناطق محروم توجه بیشتری شود و با توجه به وضعیت موجود آینده ای روشن را برای دلفان پیش بینی می کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی