امضای تفاهم نامه همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با دانشگاه جامع علمی کاربردی


به گزارش شاتا رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر لزوم بسترسازی مناسب جهت توسعه همکاری ها میان دانشگاه و صنعت؛ خاطر نشان کرد: در این تفاهم نامه شناسایی نیازهای آموزشی- مهارتی و تربیت نیروهای انسانی ماهر و متخصص در...

امضای تفاهم نامه همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با دانشگاه جامع علمی کاربردی

به گزارش شاتا رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر لزوم بسترسازی مناسب جهت توسعه همکاری ها میان دانشگاه و صنعت؛ خاطر نشان کرد: در این تفاهم نامه شناسایی نیازهای آموزشی- مهارتی و تربیت نیروهای انسانی ماهر و متخصص در بخش های مختلف اقتصادی، صنعت، معدن و تجارت استان مورد توجه طرفین می باشد.
ایرج موفق افزود: ارتقای سطح کمی و کیفی دوره های آموزشی و مهارتی با استفاده از ظرفیت های موجود در دو بخش می تواند علاوه بر افزایش بهره وری در نیروی انسانی شاغل موجود در این حوزه، در عمل به فرصت و مزیتی بی بدیل در راستای شناسایی نیروی کار واجد شرایط و حتی امکان اشتغال زایی نیز تبدیل شود.
موفق ادامه داد: نیازسنجی های آموزشی- شغلی- مهارتی و نیز شناسایی ضروریت های آموزشی بخش های مختلف دولتی و غیر دولتی استان در قالب این تفاهم نامه مورد هدف می باشد.
وی تاکید کرد: فرصت های مناسبی برای همکاری های سازنده تر دو حوزه صنعت، معدن و تجارت و مراکز دانشگاهی استان فراهم است که لازم است در همین راستا قدم های محکم تر و اجرایی تری نسبت به پیش برداشته شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه معدن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟