رژیم غذایی مرلین مونرو و راز تناسب اندام او چه بوده است؟


رژیم غذایی مرلین مونرو و راز تناسب اندام او چه بوده است؟

مطمئنا یکی از بزرگترین دقدقه های مریلین مونرو که یکی از مشهورترین ستارگان سینما، نماد جذابیت و…

مطمئنا یکی از بزرگترین دقدقه های مریلین مونرو که یکی از مشهورترین ستارگان سینما، نماد جذابیت و زیبایی قرن بیستم بود، حفظ زیبایی و اندامش بوده است و حالا بخوانید درباره رژیم غذایی مریلین مونرو تا بدانید که او در روز چه می خورده است؟

مریلین مونرو Marilyn Monroe برای حفظ اندامش هر روز چه می خورده است؟

خیلی به ندرت پیش می آید که یک ستاره رژیم غذایی خود را آشکار کند مگر این که با یک برند پودر پروتئین خاص یا چای لاغری و... قرار دادی داشته باشد. بنابراین مصاحبه صادقانه ای که مریلین مونرو Marilyn Monroe در مورد رژیم غذایی و حفظ اندام و زیبایی خود در سال 1952 با مجله Pageant magazine انجام داد یک فرصت بی نظیر به حساب می آید. او در این مصاحبه میل شدید خود را برای مصرف وعده های غنی از پروتئین و سفت کردن روزانه بالاتنه خود را فاش کرد. ویژگی هایی که تقریبا در تمام هالیوودی ها یکسان است. در ادامه این مقاله نکات برجسته این مصاحبه را مرور می کنیم:

مریلین مونرو همیشه درباره اندامش نگران بود

رژیم غذایی مرلین مونرو و راز تناسب اندام او چه بوده است؟

"قبلا بزرگترین نگرانی من به اندازه کافی غذا خوردن بود اما حالا باید نگران زیاد غذا خوردنم باشم. من قبلا ورزش نمی کردم. حالا من هر روز صبح حداقل 10 دقیقه با وزنه های کوچک کار می کنم. من تمریناتم را برای سفت و روی فرم نگه داشتن عضلاتم توسعه داده ام، و می دانم که این تمرینات برایم خوب هستند و تقویت عضلاتم را حین ورزش احساس می کنم. "

ورزش و تمرینات روزانه و روتین مریلین مونرو

رژیم غذایی مرلین مونرو و راز تناسب اندام او چه بوده است؟

" یک ورزش ساده که به سفت شدن عضلاتم کمک می کند بلند کردن وزنه های 5 پوندی با بازوهایی که به طرفین باز شده به سمت بالای سر است. این ورزش را 15 بار به آرامی انجام می دهم. این حرکت را از بالای سر به طرف کنار بدن 15 بار دیگر تکرار می کنم . سپس بازوهایم را با زاویه 45 درجه نسبت به زمین نگه داشته و وزنه ها را به صورت دایره ای حرکت می دهم تا زمانی که خسته شوم. "

اگر می خواهید بیشتر بدانید : دمبل زدن، مزایا، معایب و معرفی حرکات

صبحانه مریلین مونرو

رژیم غذایی مرلین مونرو و راز تناسب اندام او چه بوده است؟

" به من می گویند که عادت های غذایی عجیبی دارم ولی خودم این طور فکر نمی کنم. صبح ها قبل از این که دوش بگیرم یک فنجان شیر را روی گرم کنی که در اتاق هتلم دارم داغ می کنم وقتی کاملا داغ شد دو عدد تخم مرغ خام را به شیر اضافه کرده و با چنگال هم می زنم و حین لباس پوشیدن به همراه یک عدد قرص مولتی ویتامین می خورم. شک دارم که پزشکی باشد که بتواند برای یک صبحانه فوری برای کسی که عجله دارد، دستور مقوی تری تجویز کند."

شام مرلین مونرو

رژیم غذایی مرلین مونرو و راز تناسب اندام او چه بوده است؟

" شامی که در منزل می خورم خیلی خیلی ساده است. هر شب جلوی فروشگاه نزدیک هتل نگه داشته و یک استیک، دنده گوسفند یا مقداری جگر می خرم و در فر برقی ای که در اتاقم دارم کبابشان می کنم. معمولا 4 یا 5 عدد هویج خام هم به همراه گوشت می خورم. همین و بس. شاید من خرگوشم چون هیچ وقت از خوردن هویج خام خسته نمی شوم."

اگر می خواهید بیشتر بدانید : عکس‌های نادر از «مریلین مونرو» که تابحال ندیده‌اید!




تهیه و ترجمه:گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
اختصاصی سیمرغ



حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در