سامسونگ با قلم اس پن وارد بازار امضای دیجیتال می‌شود
قابلیت امضای دیجیتال تنها منحصر به فبلت‌های سری گلکسی نوت خواهد بود و به‌زودی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. برای بررسی بیشتر با تکراتو همراه شوید.

به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد قابلیت جدیدی را به سری گلکسی نوت اضافه کند. با استفاده از قابلیت جدید به کاربران اجازه داده می‌شود تا از طریق قلم استایلوس اقدام به امضای دیجیتال کنند.

این گفته توسط یکی از مسئولان سامسونگ نیز در مراسم رونمایی از گلکسی نوت ۸ تایید شده است و طبق گفته وی، سامسونگ می‌خواهد وارد بازار امضای دیجیتال شود.

سامسونگ برای مدتی می‌شود که با کمپانی ژاپنی به نام واکوم در حال همکاری است. این کمپانی در زمینه توسعه قلم استایلوس فعالیت می‌کند و از سال ۲۰۱۱ به سامسونگ در این زمینه کمک کرده است. حال، به نظر می‌رسد که هردو کمپانی می‌خواهند به بازار امضای دیجیتال وارد شوند.

کمپانی کره‌ای در محصولاتش قابلیت‌های متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که برای مثال می‌شود به سامسونگ پی، سامسونگ ناکس و حسگر اسکنر عنبیه چشم اشاره کرد. با استفاده از قلم استایلوس برای امضای دیجیتال، نه‌تنها قابلیت جدیدی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، بلکه سامسونگ نیز وارد بازار جدیدی می‌شود.

گویا سامسونگ علاقه‌ای به اضافه کردن قلم استایلوس به دیگر تلفن‌های هوشمند خود ندارد و با این حساب می‌توان انتظار داشت که امضای دیجیتال نیز تنها در سری گلکسی نوت امکان پذیر باشد.

در این بین، گلکسی نوت ۸ که جدیدترین محصول از سری نوت محسوب می‌شود، به‌زودی عرضه خواهد شد. این فبلت مجهز به مشخصاتی نظیر نمایشگر ۶.۴ اینچی آمولد، حافظه رم ۶ گیگابایتی، تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ و ترکیب دوربین دوگانه است.

.

منبع: theandroidsoul

برچسب ها امضای دیجیتالگلکسی نوت 8