گرت بیل بازیکن منچستریونایتد می شود


گرت بیل بازیکن منچستریونایتد می شود

به نوشته روزنامه دیلی استار باشگاه منچستریونایتد برای خریداری گرت بیل مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید رقمی معادل 105 میلیون یورو پیشنهاد کرده است.

گرت بیل بازیکن منچستریونایتد می شودبه گزارش خبرگزاری صداوسیما و به نقل از رای اسپورت؛ روزنامه دیلی استار در انگلستان در گزارشی اعلام کرد باشگاه منچستریونایتد برای خریداری گرت بیل مهاجم تیم رئال مادرید حاضر به پرداخت ۱۰۵ میلیون یورو شده است تا با در اختیار گرفتن این مهاجم خط حمله تیمش را تقویت کند.

گرت بیل سال ۲۰۱۳ با رقم ۱۰۰ میلیون یورو از تیم تاتنهام راهی رئال مادرید شد تا فعالیتش را در این تیم دنبال کند. به نوشته دیلی استار تمرکز زین الدین زیدان سرمربی تیم رئال مادرید در استفاده از مهاجمان جوان همانند آسنسیو امکان جدایی گرت بیل از رئال مادرید را فراهم می‌کند و باشگاه منچستریونایتد فرصت دارد تا با سرمایه گذاری قابل توجه اقدام به خرید این بازیکن کند.

به نوشته دیلی استار بزودی نشستی میان روسای منچستریونایتد با فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید در خصوص انتقال این بازیکن انجام می‌گیرد تا یکی از مهمترین نقل و انتقالات تابستانی در اروپا قبل از به پایان رسیدن بازار خرید و فروش انجام شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری