جلسه هماهنگی ذابحین و ناظرین شرعی عملیات حج ٩6 برگزار شد


خبرگزاری شبستان: جلسه هماهنگی ذابحین و ناظرین شرعی حج 96 دوشنبه شب با حضور حمید محمدی رییس سازمان حج و زیارت در مکه مکرمه برگزار شد .

سرویس : قرآن و معارف - حج و عتبات زمان : ۱۳۹۶/۶/۷ - ۱۰:۱۷ شناسه خبر : ۶۵۲۱۴۶
با حضور رییس سازمان حج و زیارت
جلسه هماهنگی ذابحین و ناظرین شرعی عملیات حج ٩۶ برگزار شد
خبرگزاری شبستان: جلسه هماهنگی ذابحین و ناظرین شرعی حج ۹۶ دوشنبه شب با حضور حمید محمدی رییس سازمان حج و زیارت در مکه مکرمه برگزار شد .
جلسه هماهنگی ذابحین و ناظرین شرعی عملیات حج ٩6 برگزار شد
به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج ؛ در این جلسه رییس سازمان حج و زیارت در سخنانی از زحمات اعضای واحد قربانی در مساعدت های قبل از ایام تشریق در بخش حمل و نقل، راهنمایی حجاج و آشپزخانه ها تقدیر و تشکر کرد.

محمدی افزود: فعالیت شما عزیزان در حوزه راهنمایی حجاج در کنار خدمت در کشتارگاه و ذبح قربانی از مهمترین حوزه های عملیاتی حج است و پوشیدن لباس راهنمای زائرین در ایام تشریق مایه آرامش بخشی به زائرین است.

وی گفت : کار اصلی شما عزیزان ذبح قربانی برای زائرین در روز عید قربان است که یکی از قسمت های بسیار مهم اجرایی و معنوی عملیات حج است .

حجت الاسلام ایزدی مسئول طرح قربانی در ابتدای این جلسه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در موضوع طرح قربانی ارائه کرد.

یادآور می شود امسال ٧۵ ذابح ایرانی به سرزمین وحی مشرف شده اند تا ذبح برای زائرین را با رعایت مسائل شرعی در روز دهم ذی الحجه انجام دهند.

پایان پیام/345
جلسه هماهنگی ذابحین و ناظرین شرعی عملیات حج ٩6 برگزار شد
جلسه هماهنگی ذابحین و ناظرین شرعی عملیات حج ٩6 برگزار شدجلسه هماهنگی ذابحین و ناظرین شرعی عملیات حج ٩6 برگزار شدجلسه هماهنگی ذابحین و ناظرین شرعی عملیات حج ٩6 برگزار شدجلسه هماهنگی ذابحین و ناظرین شرعی عملیات حج ٩6 برگزار شدجلسه هماهنگی ذابحین و ناظرین شرعی عملیات حج ٩6 برگزار شدجلسه هماهنگی ذابحین و ناظرین شرعی عملیات حج ٩6 برگزار شدجلسه هماهنگی ذابحین و ناظرین شرعی عملیات حج ٩6 برگزار شدجلسه هماهنگی ذابحین و ناظرین شرعی عملیات حج ٩6 برگزار شد
ضمیمه :
کلید ‫واژه‌ها:
جلسه با ذابحین
|
سازمان حج و زیارت
|
خبرگزاری شبستان
|

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط