افتتاح 34 طرح تامین اجتماعی در هفته دولت


 افتتاح 34 طرح تامین اجتماعی در هفته دولت

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: 34 طرح تامین اجتماعی با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال طی هفته دولت در سراسر کشور افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش بانکداران ۲۴ (Banker)، سیدتقی نوربخش در آیین بهره برداری از پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی شهرکرد افزود: از این تعداد امروز شاهد افتتاح سه طرح از این 34 طرح در استان چهارمحال و بختیاری بودیم که بی شک منشا خدمات بیشماری به مردم این منطقه است.
وی ادامه داد: دولت یازدهم خدمات بیشماری در حوزه بهداشت و درمان به مردم ارائه کرده و این خدمات با قوت بیشتر در دولت دوازدهم تداوم می یابد.
وی با بیان اینکه در حدود 42 میلیون نفر از جمعیت کشور از خدمات بیمه تامین اجتماعی بهره مند هستند، گفت: خدمات رسانی به این تعداد جمعیت چالش هایی در پی دارد، اما دولت یازدهم توانست با مدیریت درست چالش های گذشته را رفع کنند و رضایتمندی مردم از این نها افزایش یابد.
نوربخش، رشد 25 درصدی مستمری بازنشتگان این سازمان را از دیگر دستاوردهای دولت یازدهم در این حوزه دانست و افزود: با وجود مشکلات بسیاری که از سالهای گذشته بر این سازمان تحمیل شده بود اما همواره مستمری ها را به موقع پرداخت کردیم.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به دستاوردهای طرح تحول سلامت در کشور اظهار کرد: این دستاوردها که رضایتمندی مردم را نیز در پی دارد، ما را برا آن داشته تا با قدرت از این طرح حمایت کنیم.
نوربخش، افتتاح پلی کلینیک تامین اجتماعی شهرکرد را مصداق بازر صداقت دولت با مردم دانست و گفت: از آنجا که قول داده بودیم این طرح ظرف 30 ماه به بهره برداری امروز این وعده محقق شد.
پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی شهرکرد با اعتباری 120 میلیارد ریال در مساحت 5 هزار و 500 مرترمربع در 6 طبقه بهره برداری شد. این طرح در دهه فجر سال 93 کلنگ زنی شده بود که مراحل اجرایی آن ظرف کمتر از 30 ماه تکمیل و امروز به بهره برداری رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیمه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه