ادب و اخلاق حرفه‌ای حکم می‌کرد استعفا دهم


ادب و اخلاق حرفه‌ای حکم می‌کرد استعفا دهم

معاون شهرداری تهران با تأیید خبر استعفای خود از معاونت توسعه منابع انسانی گفت: ادب و اخلاق حرفه‌ای حکم می‌کرد استعفا دهم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید جعفر تشکری هاشمی با تأکید بر صحت استعفای خود از معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران اظهار کرد: در اولین جلسه آقای دکتر نجفی با معاونان شهرداری تهران که صبح روز شنبه چهارم شهریور ماه برگزار شد، پس از ارائه گزارشی از وضعیت معاونت توسعه منابع انسانی و پیش از ترک جلسه به منظور حضور در مراسم تقدیر از کارمندان نمونه شهرداری تهران "جشنواره شهید رجایی" استعفای خود را به شهردار تهران ارائه کردم.

وی با تأکید بر اینکه بر حسب وظیفه حرفه ای و اخلاق سازمانی و به منظور انتخاب مدیران و کارگزاران مورد وثوق شهردار جدید تهران، استعفای خود را از سمت معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران اعلام کردم، تصریح کرد: این استعفاء به منزله ترک محل کار نیست، بلکه تا آخرین لحظه و تا زمان انتخاب معاون جدید در محل کار حضور داشته و نسبت به انجام وظایف محوله و رسیدگی به امور مربوط به کارکنان خدوم شهرداری تهران، اقدام خواهم کرد .

تشکری هاشمی در ادامه برای دکتر نجفی در مسئولیت خطیر شهرداری تهران آرزوی موفقیت کرد و افزود: از صمیم قلب امیدوارم تیم جدید مدیریتی شهرداری تهران در ادامه اقدامات انجام شده و ارائه خدمات هرچه بهتر و بیشتر به شهروندان تهران موفق باشند.

وی در پایان اعلام کرد: آمادگی دارم تا نسبت به انتقال تجارب خود در مدت ۱۲ سال حضور در شهرداری تهران از جمله تصدی معاونت های حمل و نقل و ترافیک به مدت بیش از ۱۰ سال و توسعه منابع انسانی به مدت بیش از یک سال به تیم جدید اقدام کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شهری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط