41 کشتی‌گیر جدید به لیست مبارزان بازی WWE 2K18 اضافه شدند


41 کشتی‌گیر جدید به لیست مبارزان بازی WWE 2K18 اضافه شدند

تقریبا هفته پیش بود که در خبری از اضافه شدن 37 کشتی‌گیر جدید به بازی WWE 2K18 خبر دادیم. امروز نیز متوجه شدیم که 41 کشتی‌گیر دیگر نیز به لیست بلند و بالای مبارزان این عنوان اضافه شده‌اند. اگر اخبار مربوط به بازی WWE 2K18 را دنبال کرده باشید، به طور حتم در جریان هستید که این عنوان قرار است...

تقریبا هفته پیش بود که در خبری از اضافه شدن 37 کشتی‌گیر جدید به بازی WWE 2K18 خبر دادیم. امروز نیز متوجه شدیم که 41 کشتی‌گیر دیگر نیز به لیست بلند و بالای مبارزان این عنوان اضافه شده‌اند.

اگر اخبار مربوط به بازی WWE 2K18 را دنبال کرده باشید، به طور حتم در جریان هستید که این عنوان قرار است بیشترین تعداد کشتی‌گیر را در خود جای دهد و تاکنون نیز در نوبت‌های مختلف تعداد بالایی از مبارزان به WWE 2K18 اضافه شده‌اند. اما کار هنوز به پایان نرسیده است و در تازه‌ترین اقدامات سازندگان بازی، 41 کشتی‌گیر دیگر به جمع سوپراستار‌های حاضر در بازی ملحق شده‌اند.

در میان این 41 کشتی‌گیر که ترکیبی از اسطوره‌های کشتی کج و افراد جوان و جویای نام هستند، نام‌‌ اسطوره‌های به یادماندنی همچون Razor Ramon و “Macho Man” Randy Savage در کنار افرادی از جمله Kevin Owens و Samoa Joe به چشم می‌خورد که می‌تواند هم طرفداران قدیمی را راضی نگه دارد و هم طرفداران جوان نسل جدید را. ولی اگر تاکنون کشتی‌گیر مورد علاقتان را در لیست مبارزان بازی WWE 2K18 مشاهده نمی‌کنید، نگران نباشید. چرا که هنوز یک بخش از چهار بخش معرفی مبارزان این عنوان باقی مانده است.

در انتها لازم به یادآوری است که این بازی در تاریخ بیست و پنجم مهرماه (17 اکتبر 2017) برای دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد و کماکان تاریخ عرضه رسمی برای پی‌سی و نینتندو سوئیچ از سوی سازندگان اعلام نشده است. در ادامه نیز می‌توانید نام این 41 مبارز را مشاهده کنید.

Kevin Owens Samoa Joe Big Cass Rusev Finn Bálor Chris Jericho Rick Martel Mick Foley Ricky The Dragon Steamboat Miss Jacqueline Rikishi Macho Man Randy Savage Mr. Perfect Lex Luger Razor Ramon Rick Rude Vader Ric Flair Chad Gable Alexa Bliss Nia Jax Tye Dillinger Apollo Crews Carmella Dana Brooke Neville Shane Thorne Akam Rezar Michael P.S. Hayes Jimmy Garvin Tommaso Ciampa Cedric Alexander Asuka TJP Roderick Strong Johnny Gargano Jason Jordan Nick Miller Dash Wilder Scott Dawson
' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
41 کشتی‌گیر جدید به لیست مبارزان بازی WWE 2K18 اضافه شدند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا