کاروان ورزشی دانشجویان با استقبال مسئولان وزارت های علوم و ورزش به کشور بازگشت


کاروان ورزش دانشجویان ایرانی شرکت کننده در بیست و نهمین دوره یونیورسیاد با استقبال مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ورزش و جوانان امشب از فرودگاه امام خمینی وارد کشور شدند.

کاروان ورزشی دانشجویان با استقبال مسئولان وزارت های علوم و ورزش به کشور بازگشت

کاروان ورزشی دانشجویان با استقبال مسئولان وزارت های علوم و ورزش به کشور بازگشت

سرویس ورزشی - کاروان ورزش دانشجویان ایرانی شرکت کننده در بیست و نهمین دوره یونیورسیاد با استقبال مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ورزش و جوانان امشب از فرودگاه امام خمینی وارد کشور شدند.

به گزارش فانوس،بیست ونهمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان از 28 مرداد تا هشتم شهریور ماه در چین تایپه برگزار شد که کاروان ایران موفق به کسب 23 مدال و ایستادن در رده دهم جهان شد.

کاروان دانشجویان ایران متشکل از تیم های والیبال، تکواندو، تیراندازی با کمان، ووشو، بدمینتون و وزنه برداری همراه با کادر فنی و اجرایی حاضر در این تیم ها پنجشنبه شب با استقبال مسئولان به کشور بازگشتند. پیش از این تیم های جودو و شمشیربازی نیز به ایران بازگشته بودند.

در مراسم استقبال کاروان ایران، دکتر صدیقی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان کشور، شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک، امیر رضاِ خادم معاون پارلمانی وزارت ورزش، رستمی رئیس دانشگاه پیام نور و علیزاده نایب رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و مسئولان فدراسیون های ورزشی و دانشگاهی حضور داشتند.

کاروان رسانه ای متشکل از خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری ها و شبکه های مختلف تلویزیون همراه کاروان دانشجویان وارد تهران شدند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

ابر کلید واژه

تکواندو تیراندازی والیبال وزارت علوم دانشگاه المپیک ورزش ووشو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا