مشکل اسقلال مشخص شد ؛ حرف های منصوریان سرابی بیش نبود


با وجود مربی خارجی برای بدنسازی می بینیم که بیشتر در نیمه اول استقلال حرکات خوبی دارد اما در نیمه دوم که پای آنالیز وسط می آید طراوت کافی در استقلال دیده نمی شود. اگر آبی ها می خواهد از این مهلکه بیرون بیاید باید کار بیشتری انجام دهد چون با این وضعیت هر لحظه ممکن است پایه های مدیریتی استقلال به لرزه درآید.تشویق دایی و مهاجری توسط...

دو نیمه متفاوت در استقلال

مشکل اسقلال مشخص شد ؛ حرف های منصوریان سرابی بیش نبود

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ | ۶:۲۰
مشکل اسقلال مشخص شد ؛ حرف های منصوریان سرابی بیش نبود

اگر استقلال شرایط را عوض نکند پایه های مدیریت این باشگاه لرزان است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با وجود مربی خارجی برای بدنسازی می بینیم که بیشتر در نیمه اول استقلال حرکات خوبی دارد اما در نیمه دوم که پای آنالیز وسط می آید طراوت کافی در استقلال دیده نمی شود.

اگر آبی ها می خواهد از این مهلکه بیرون بیاید باید کار بیشتری انجام دهد چون با این وضعیت هر لحظه ممکن است پایه های مدیریتی استقلال به لرزه درآید.تشویق دایی و مهاجری توسط هواداران استقلال‌ مفهوم داشت و پیام خوبی برای استقلالی ها نبود.

حرف های منصوریان در ابتدای فصل تبدیل به سراب شده است و برای خروج از این سراب سرمربی و مدیران تیم باید برنامه ریزی بهتری داشته باشند و متد مدرن تری را اجرا کنند و طرفداران را به ادامه کارشان مجاب کنند.

دسته بندی ها : اخبار داغ , استقلال , لیگ برتر
برچسب ها : باشگاه استقلال تهران, رضا مهاجری, سرمربی استقلال تهران, علی دایی, علیرضا منصوریان, مک در موت مربی بدنساز ایرلندی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان