دولت به دنبال اجرای توصیه های 12 گانه رهبری باشد


دولت به دنبال اجرای توصیه های 12 گانه رهبری باشد

قشم - ایرنا - امام جمعه موقت قشم از مسوولان خواست در جهت تحقق توصیه های 12 گانه مقام معظم رهبری به دولتمردان در دستگاه ها گام بردارند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی عرفان پور صبح جمعه در خطبه های نماز عید سعید قربان در قشم گفت: انقلاب اسلامی ایران مردمی است و مسوولان نظام اسلامی نیز باید مردمی بوده و با اقتدار در مقابل دشمنان ایستادگی کنند که مردمی بودن مسوولان از طریق ارتباط با خدا و نیت الهی داشتن در کار ممکن می شود.
وی افزود: روحیه جهادی و تلاش مضاعف بدون چشم داشت از دیگر توصیه های مقام معظم رهبری به مسوولان بود چرا که در نظام اسلامی، به کارگرفتن شخصیت هایی پسندیده است که به دور از چشم داشت های مادی، خود را به طور کامل وقف خدمت به مردم بدانند.
امام جمعه موقت قشم بیان کرد: مسوولان باید سینه ای فراخ داشته و نقدپذیر باشند زیرا جمهوری اسلامی به طور عام و دولتمردان به طور خاص باید از نزدیک با مشکلات مردم مانند اقتصاد و معیشت آشنا بوده و با روحیه ای جهادی در راه حل آنها به عنوان اولویت نخست کشور تلاش کنند.
عرفان پور اضافه کرد: هر شخصی که در نظام اسلامی بر مسند قدرت قرار گیرد، باید به اقامه نماز بپردازد و مسوولان همه دستگاه ها و نهادها باید در صف نخست نماز حاضر باشند.
او با بیان اینکه تجمل گرایی از معضل های جهان اسلام است، عنوان کرد: باهنر و رجایی به واسطه برخورداری از ویژگی هایی مانند صداقت، ساده زیستی و با مردم بودن به عنوان الگویی شایسته در یادها جاوید شدند.
امام جمعه موقت قشم در ادامه گفت: در عید قربان باید هوای نفس را به قربانگاه برده و قربانی کرد تا نزدیکی به درگاه الهی ممکن شود و جهان اسلام از معضل هایی مانند تجمل گرایی و گرایش به مادیات رهایی یابد.
انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
8123

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش