اقامه نماز عید قربان در خراسان جنوبی


اقامه نماز عید قربان در خراسان جنوبی

نماز عید سعید قربان صبح امروز همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده مردم خراسان جنوبی در مساجد و مصلی ها برگزار شد

اقامه نماز عید قربان در خراسان جنوبیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، نماز عید سعید قربان به امامت نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در استان در خطبه های نماز عید قربان، قربان را عید رهایی و بندگی دانست و گفت: خداوند عید را قرار داده تا انسان به حقیقت انسانی خود بر گردد و نتیجه آن پاکی است.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: عید حقیقی عیدی است که انسان در آن هوای نفس خود را قربانی و از تعلقات انسانی بگذرد.
امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات امروز جهان زائیده افکارمنحرف بشر است گفت: امروز استکبار جهانی و عوامل خود فروخته نظیر آل سعود در سکوت مجامع جهانی زنان، کودکان و افراد بی گناه را در کشورهایی همچون یمن، بحرین، فلسظین، عراق و میانمار به خاک و خون می کشند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه نباید نسبت به ظلم مستکبران بی تفاوت باشیم افزود: همه باید با اتحاد و همدلی زمینه پیروزی مسلمانان را فراهم کنیم و نگذاریم دشمنان بر ما طمع کنند.
نماینده ولی فقیه در استان به دیدار چند روز گذشته خود با رهبر معظم انقلاب اسلامی و تقدیم پیام ولایت مداری مردم با بصیرت خراسان جنوبی به ایشان اشاره کرد و گفت: در این دیدار درخواست مردم استان مبنی بر سفر رهبری به استان، یا دیدار سالانه با ایشان ویژه استان خراسان جنوبی و یا در قالب گروهای مختلف را مطرح کردم که ایشان فرمودند هر سه این مورد ممکن است.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: در این دیدار ارزشمند، رهبر معظم انقلاب اسلامی وظیفه مدیریت امامت جمعه را به من واگذار کردند و تأکید کردند به وضع مطلوب قانع نباشید و بر اساس شاخص ها به سمت مطلوب حرکت کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش حکیم به وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا