آمادگی گروه های مختلف مردمی برای حضور در مراسم تشییع شهید حججی/ ایران ده ها هزار شهید حججی دارد


رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: گروه های مختلف مردمی برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهید محسن حججی اعلام آمادگی کرده اند که این امر نشان دهنده عشق و علاقه ای است که ملت ایران به مدافعان اسلام و انقلاب دارند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در گفتگو با فانوس مطرح کرد آمادگی گروه های مختلف مردمی برای حضور در مراسم تشییع شهید حججی/ ایران ده ها هزار شهید حججی دارد

آمادگی گروه های مختلف مردمی برای حضور در مراسم تشییع شهید حججی/ ایران ده ها هزار شهید حججی دارد

سرویس سیاسی - رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: گروه های مختلف مردمی برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهید محسن حججی اعلام آمادگی کرده اند که این امر نشان دهنده عشق و علاقه ای است که ملت ایران به مدافعان اسلام و انقلاب دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ناصر موسوی لارگانی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی فانوس اظهار داشت: از زمانی که خبر شهادت مظلومان یکی از مدافعان حرم در رسانه ها منتشر شد، موجی از حزن و اندوه ایران اسلامی را فراگرفت، اما مردم ما بیش از آنکه این روزها اندوهگین باشند، به دنبال فرصتی برای تجدید عهد با ولایت بوده و می خواهند عزم و اراده جدی خود برای دفاع از اسلام و انقلاب را به رخ جهانیان بکشانند.

وی افزود: با توجه به اینکه پیکر مطهر شهید سرافراز مدافع حرم محسن حججی قرار است در گلزار شهدای محل تولد، یعنی شهرستان نجف آباد به خاک سپرده شود، طی روزهای اخیر گروه های مختلف مردمی با گرایش های سیاسی متفاوت آمادگی خود را برای حضور گسترده در مراسم تشییع و تدفین این شهید بزرگوار اعلام کرده اند.

نماینده مردم فلاورجان در خانه ملت تصریح کرد: این گروه ها بدون هیچگونه هماهنگی با نهادهای دولتی و رسمی، به صورت خودجوش اقداماتی از جمله تهیه بنر و پلاکادر، راه اندازی کانال های متعدد در فضای مجازی و دعوت از اقشار مختلف، فعالیت های خود را برای حضور در مراسم تشییع پیکر این شهید عزیز آغاز کرده اند.

موسوی لارگانی گفت: زمانی که با برخی از مردم در استان اصفهان گفتگو کرده و از دلایل آنها در این ارتباط سوال می کنیم، تاکید می کنند که شهدای مدافع حرم موجب عزت و سربلندی و استقلال ایران اسلامی بوده و تمام ملت با گرایش های سیاسی مختلف مدیون این شهدا هستند.

وی بیان داشت: گسترش این دیدگاه از برکات خون شهید حججی و حججی ها است و امروز به فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) که می فرمودند شهدا چراغ راه ملت، بیش از گذشته پی می بریم.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در خصوص زمان و مکان تشییع پیکر شهید حججی به خبرنگار فانوس گفت: بر اساس آنچه که روابط عمومی سپاه اعلام کرده، تغییراتی در زمان ورود پیکر مطهر این شهید بزرگوار و تشییع در تهران انجام شده و ما منتظر برگزاری مراسم ملی در تهران هستیم.

موسوی افزود: پس از برگزاری این مراسم، پیکر شهید سرافراز محسن حججی به اصفهان و شهرستان نجف آباد منتقل می شود و در این استان نیز برنامه های ویژه ای داریم و در نهایت پیکر این شهید در گلزار شهدای نجف آباد به خاک سپرده خواهد شد.

این نماینده مجلس ادامه داد: تا زمانی که پیکر شهید حججی به ایران منتقل نشده و مراسم ملی در تهران برگزار نگردد، نمی توانیم تاریخ و زمان و مکان دقیق مراسم تشییع و تدفین در نجف آباد را به اطلاع شهروندان برسانیم و در حال حاضر سپاه متولی امر است و همه دستگاه ها برای برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم با سپاه همکاری می کنند.

وی در پایان اظهار داشت: به طور قطع مردم ایران اسلامی و به ویژه مردم استان اصفهان، مراسم تشییع و تدفین شهید مججی را به تبدیل با نمایش باشکوه وحدت و اتحاد ملی کرده و بار دیگر به دشمنان ثابت می کنند که ایران اسلامی ده ها هزار شهید حججی ها دارند که هر لحظه برای اجرای اوامر ولایت آماده هستند.

روابط عمومی نیروی زمینی سپاه روز پنج‌شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به تغییر در فرآیند انتقال پیکر شهید مدافع حرم «محسن حججی»، مراسم تشییع پیکر این شهید سرافراز متعاقبا اعلام خواهد شد.

پیشتر زمان تشییع در تهران روز شنبه 11 شهریور ماه اعلام شده بود.

انتهای پیام/

ابر کلید واژه

سوریه عراق داعش اصفهان تکفیری مجمع مدافع حرم تروریست مجلس ولایت فانوس موسوی لارگانی نماینده تدفین رئیس سربریدن تشییع پیکر نجف آباد حججی شهید ‌حججی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش