تهیه کننده سریال حضرت موسى (ع): بر آورد هزینه یک پروژه متری نیست/ما روغن نباتی نمی خریم


تهیه کننده سریال حضرت موسى (ع) گفت: مطرح کردن این مسائل از همان ابتدا امری انحرافی و اشتباه است. من متوجه نمی شوم که چگونه این ارقام توسط برخی اعلام می شود. آن هم توسط کسانی که در این پروژه نقشی ندارند.

به گزارش دیباچه، سید احمد میرعلایی تهیه کننده سینما و تلویزیون درخصوص آخرین مراحل ساخت سریال حضرت موسی (ع) گفت: در حال حاضر به جهت اقتصادی آمادگی شروع پیش تولید پروژه حضرت موسی (ع) را پیدا کرده ایم. البته این اتفاق نیازمند آماده سازی و مهیا شدن مراحل مقدماتی اثر است که آن هم در حال پیگیری بوده و به امید خدا بعد از آن پروژه "حضرت موسی(ع)" کلید می خورد.

تهیه کننده سریال حضرت موسى (ع): بر آورد هزینه یک پروژه متری نیست/ما روغن نباتی نمی خریم

وی درباره برخی گمانه زنی های مالی در مورد این سریال تصریح کرد: مطرح کردن این مسائل از همان ابتدا امری انحرافی و اشتباه است. من متوجه نمی شوم که چگونه این ارقام توسط برخی اعلام می شود. آن هم توسط کسانی که در این پروژه نقشی ندارند.

این تهیه کننده سینما با تاکید بر هزینه بردار بودن هر پروژه ای ادامه داد: در هر صورت هر پروژه ای هزینه های دارد و طبعا مبالغ متفاوتی را در بر می‌گیرد. مهم این است که آن مبلغ چگونه و به چه صورت مدیریت شده و در ضمن به بهترین حالت ممکن خرج شود.

میرعلایی با ابراز گلایه نسبت اخبار منتشر شده در مورد هزینه های این پروژه خاطرنشان کرد: بر آورد هزینه یک پروژه متری نیست. ما روغن نباتی نمی خریم که بگوییم اینقدر مبلغ هزینه معلومی دارد. برآورد هر پروژه در زمان ساخت آن میسر است و واقعا متعجبم که این رسانه ها چطور این مبالغ را اعلام می کنند و بدتر اینکه برخی رسانه های معتبر هم این خبر اشتباه را بازنشر می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...