از پایان تصوری برداری سریال «گسل» تا یکشنبه خونین شهر باگساید


ضبط سریال گسل در حالی به پایان رسیده است که تدوین و پخش آن به صورت هم زمان در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا،‌ تصویربرداری این مجموعه پر لوکیشن چند روز قبل در لوکیشن دفترخانه استاد رسمی در منطقه وردآورد تهران به اتمام رسید و در سکانس های پایانی بیژن امکانیان و ستاره حسینی مقابل دوربین رفتند. رضا کریمی ،‌مدیرتولید این سریال با بیان اینکه ضبط این سریال به تازگی به پایان رسیده است گفت: ما هم اکنون مشغول تدوین همزمان یا به عبارتی روز پخش هستیم بطوری که تدوین و صداگذاری قسمت بیست و دوم سریال که قرار است امشب (11 شهریور) روی آنتن برود را همین امروز(شنبه) به اتمام رسانده و برای پخش به شبکه ارسال کرده ایم.

از پایان تصوری برداری سریال «گسل» تا یکشنبه خونین شهر باگساید

مجموعه تلویزیونی گسل به تهیه کنندگی محسن چگینی و کارگردانی علیرضا بذرافشان در40 قسمت 45دقیقه ای تولید شده است که هر شب حوالی ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می شود.

سفر به بزرگترین دشت گل محمدی جهان در مستند «کِیتُل»

لایزَنگان نام روستایی از توابع شهرستان داراب استان فارس قرار دارد که اقتصاد مردم این روستا وابسته به محصولات دیم کوهستان های اطراف است. عمده محصول درآمدزا در این روستا گل های محمدی است که در دشتی بالغ برپنج هزار هکتار به صورت دیم در فصل بهار می روید. این دشت که دشت گل نام دارد در ارتفاعات کوهستان های لایزنگان قراردارد و بزرگترین دشت گل دیم محمدی در جهان است. مردم لایزنگان به صورت خانوادگی، همه ساله در موسم بهار برای برداشت به موقع گل ها، به این منطقه مهاجرت می کنند که حدود ٢ روز به طول می انجامد. به این کوچ در اصطلاح محلی لایزنگان، کِیتُل می گویند. زندگی در کِیتُل به دلیل حداقل امکانات رفاهی و زندگی بسیار ساده و منحصر به فرد است.

از پایان تصوری برداری سریال «گسل» تا یکشنبه خونین شهر باگساید

مرور نقش خانواده و همکاری اعضای آن در پویش اقتصادی و نمایش نشاط و جاذبه گردشگری از اهداف مهم این مستند است. سایر عوامل تولید این مستند عبارتند از: تهیه کننده فرید هاشم زاده، مدیر تولید و برنامه ریز عباس عدالت فر، تودین محمدحسین خُردل، صدابردار شکرالله داموغ، نویسنده مهرداد مولایی و نریتور مریم راعی.
مستند 22 دقیقه ای«کِیتُل» امروز شنبه 11 شهریور حوالی ساعت 20:15 از شبکه یک روی آنتن می رود.

فیلم های سینمایی این هفته جشنواره شبکه یک

فیلم سینمایی «یکشنبه خونین» ، فیلمی در سبک مستند درام به کارگردانی پل گرینگرس است که در سال 2002 منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به جیمز نسبیت، ماری جیلاین، و دیوید کلیتون راجرز اشاره کرد. این فیلم درباره رویداد یکشنبه خونین شهر باگساید ایرلند شمالی ساخته شده است علاقمندان این فیلم را بامداد یکشنبه حدود ساعت 30 دقیقه بامداد ببینند.

از پایان تصوری برداری سریال «گسل» تا یکشنبه خونین شهر باگساید

«جک ریچر»، فیلمی محصول سال 2012 آمریکا به کارگردانی کریستوفر مک‌کوری است. در این فیلم، تام کروز، رزاماند پایک، ریچارد جنکینز، ورنر هرتسوگ، و رابرت دووال بازی کرده‌اند.
داستان این فیلم از این قرار است، یک تک تیرانداز به نام جیمز بار 5 فرد عادی را به قتل می‌رساند و دستگیر می‌شود او در بازجویی چیزی نمی‌گوید و پس از ساعت‌ها بازجویی می‌گوید می خواهم شخصی به نام جک ریچر را ملاقات کنم، پس از پخش این حادثه در تلویزیون جک ریچر خود را به اداره پلیس می‌رساند و تأکید می‌کند دوست جیمز بار نیست، ریچر یک کارآگاه نظامی است. قرار است این فیلم بامداد دوشنبه حدود ساعت 1 پخش شود.

فیلم سینمایی «شجاع دل» هم که بامداد سه شنبه پخش می شود، فیلمی حماسی درام آمریکایی به کارگردانی و بازیگری مل گیبسون، است. این فیلم داستان یکی از قهرمان های اسکاتلند است که علیه سلطنت طلبی انقلاب کرد و کشته شد.

از پایان تصوری برداری سریال «گسل» تا یکشنبه خونین شهر باگساید

فیلم سینمایی «سریع و خشن» به کارگردانی جاستین لین، هم بامداد چهارشنبه حدود ساعت 1 پخش می شود. فیلم درباره بازگشت لتی، نامزد (دومنیک تورتو ( است، که به ظاهر کشته شده بود. لتی در تصادفی حافظه‌اش را از دست می‌دهد و هیچ چیز از زندگی گذشته‌اش به خاطر ندارد و اکنون در یک گروه خلافکار به سرکردگی اوون شاو فعالیت می‌کند.

فیلم سینمایی «غرش استوایی» بامداد پنجشنبه پخش خواهد شد. در خلاصه داستان این فیلم به کارگردانی بن استیور آمده فورلیف یک نویسنده فیلمنامه است که گمان می‌کند کارگردانی ضعیف و بازیگران ناکارآمد، موجب شده‌است فیلمنامه درخشان او نابود شود. او در یک اقدام ناگهانی.... "غرش استوایی" با بازی بن استیلر و جک بلک محصول سال 2008 درکشورهای آمریکا و آلمان ساخته شده است.
فیلم سینمایی مرگ جویان به کارگردانی جوئل شوماخر هم جمعه شب حدود ساعت 23 و در قالب سینما یک پخش می شود. این فیلم داستانی ماورایی دارد و درباره چهاردانشجو است که می خواهند با استفاده از دانش پزشکی مرگ را تجربه کنند.

«فردا روز دیگریست» هم بامداد شنبه 18 شهریور حدود ساعت 1 بامداد پخش می شود.این فیلم به کارگردانی روح الله خوشکام ساخته شده است و درباره پدر و دختریست که هر دو مهندس هستند. پدر در کار ساختمان سازی و آپارتمان سازی سرمایه گذاری کرده و دختربه فعالیتهای کشاورزی در زمین هایی که از مادرش به ارث رسیده در روستا فعالیت می کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری تلخ از انفجار مغازه عطرفروشی در ارومیه!