فواید رابطه جنسی: 27 فایده رابطه جنسی برای زنان و مردان


فواید رابطه جنسی: 27 فایده رابطه جنسی برای زنان و مردان

فواید رابطه جنسی بسیار مهم و حیاتی است به طوری که به عنوان یکی از عوامل اصلی تقویت عزت نفس، کاهش استرس و تقویت احساس پیوند بین زن و شوهرها به شمار می رود. موضوع اصلی مقاله‌ی حاضر این است که با یک زندگی جنسی سالم می‌توانید زندگی سالم‌تر و لذت‌بخش‌تر و طولانی‌تری داشته باشید. در این نوشتار برخی از فواید رابطه جنسی را به طور مفصل...

فواید رابطه جنسی بسیار مهم و حیاتی است به طوری که به عنوان یکی از عوامل اصلی تقویت عزت نفس، کاهش استرس و تقویت احساس پیوند بین زن و شوهرها به شمار می رود. موضوع اصلی مقاله‌ی حاضر این است که با یک زندگی جنسی سالم می‌توانید زندگی سالم‌تر و لذت‌بخش‌تر و طولانی‌تری داشته باشید.

فواید رابطه جنسی: 27 فایده رابطه جنسی برای زنان و مردان

در این نوشتار برخی از فواید رابطه جنسی را به طور مفصل بیان خواهیم کرد. بنابراین، اگر شما به دنبال سلامت جنسی هستید، باید چشم‌تان به دنبال این فواید رابطه جنسی باشد و سپس سعی کنید به طور منظم با شریک زندگی‌تان فعالیت جنسی داشته باشید، به خصوص اگر در تلاش برای مقابله با برخی از بیماری‌ها در خانه هستید.

مطلب مرتبط: شخصیت و رابطه جنسی :۱۶نوع شخصیت جنسی که شما یکی از آن ها هستید

رابطه جنسی بخش مهمی از سلامت کلی و زندگی است. در این‌جا برخی از فواید رابطه جنسی را می‌بینید که باید بدانید. و بعد از دانستن آنها سعی کنید همواره از زندگی جنسی خود لذت ببرید.

۱. رابطه جنسی سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند.

این یکی از فواید رابطه جنسی برای مردان و زنان است که باید بدانید و از این پس برای همیشه از آن استفاده کنید.

افرادی که به طور منظم رابطه‌ی جنسی دارند، یعنی حدود ۱ تا ۲ بار در هفته می‌توانند سطوح پادتن A (یا آنتی‌بادی) بالاتری داشته باشند. بر اساس یک مطالعه، پادتن در سیستم ایمنی برای مبارزه با موجودات مهاجم فعالیت می‌کند و نیاز به فعال‌سازی سیستم ایمنی بدن را کاهش می‌دهد. به همین دلیل است که افرادی که به طور مرتب رابطه‌ی جنسی دارند، ‌روزهای کم‌تری را نیز به مریضی می‌گذرانند.

شما باید برخی از اقدامات زیر را انجام دهید تا سیستم ایمنی بدن‌تان را خوشحال کنید:

– همیشه فعال باشید.

– غذاهای سالم بخورید.

– واکسیناسیون را به موقع انجام بدهید.

– به اندازه‌ی کافی بخوابید.

– از کاندوم استفاده کنید.

مطلب مرتبط: دلایل رابطه‌ی جنسی : ۱۳ دلیل که چرا آدم ‌ها رابطه‌ی جنسی دارند

۲. فشار خون را پایین نگه می‌دارد.

وقتی که پای فواید رابطه جنسی برای مردان و زنان به میان می‌آید، نباید از یاد ببریم که انجام فعالیت جنسی می‌تواند به کاهش فشار خون کمک کند. فعالیت جنسی با فشار خون پایین در ارتباط است، دست کم در مورد زنان که این‌طور است. احتمال ابتلا به فشارخون بالا در زنان بین ۵۷ سال و ۸۵ ساله که از رابطه‌ی جنسی خود راضی بوده‌اند، کم‌تر بود. در یک مطالعه‌ی دیگر، محققان دریافتند که در آغوش گرفتن می‌تواند به ما کمک کند تا فشار خون‌مان را در حد طبیعی نگه داریم.

در مردان، افزایش فشار خون می‌تواند منجر به اختلال در عملکرد نعوظ شود و در زنان فشار خون بالا می‌تواند منجر به ضعیف شدن غرایز جنسی و کاهش میل جنسی شود.

۳. سبب تسکین درد می‌شود.

فعالیت منظم جنسی باعث آزاد شدن هورمون‌های کاهش درد می‌شود و این هورمون‌ها در کاهش یا حتی از بین بردن درد پا و کمر و همچنین سایر دردهای آرتریت (التهاب مفاصل)، گرفتگی عضلات در زمان قاعدگی و سردرد کمک می‌کنند. بر اساس مطالعه‌ای که در مورد تاثیر رابطه‌ی جنسی بر درد میگرن صورت گرفت، محققان دریافتند که در بعضی از بیماران مبتلا به سردرد میگرنی و خوشه‌ای، رابطه‌ی جنسی می‌تواند سردرد را به طور نسبی یا به طور کامل تسکین بدهد.

۴. داشتن رابطه‌ی جنسی میل جنسی را افزایش می‌دهد.

این یکی دیگر از فواید رابطه جنسی برای مردان و زنان است که نباید آن را دست کم بگیرید. اگر شما به طور مرتب فعالیت جنسی داشته باشید، بیش‌تر احتمال دارد که بخواهید باز هم به انجام این کار ادامه دهید. یک اتصال روانی و همچنین اتصال فیزیکی در این رابطه وجود دارد مخصوصا برای زنان. بیش‌تر بودن فعالیت منظم جنسی به افزایش جریان خون، روانسازی واژن، و کشسانی آن کمک می‌کند و همین باعث می‌شود که رابطه‌ی جنسی شما لذت‌بخش‌تر باشد.

۵. رابطه جنسی سبب می‌شود که ظاهرتان جوان‌تر بماند.

مطابق با یک پژوهش، روانپزشکان بالینی معتقد هستند که زنان و مردان مسن که یک زندگی جنسی فعال دارند ۵ تا ۷ سال جوان‌تر از سن واقعی خود نشان می‌دهند. البته فراموش نکنید که برای برخوردار شدن از اثرات ضدپیری رابطه‌ی جنسی نیازی نیست که هر شب رابطه داشته باشید!

۶. خطر ابتلا به سرطان پروستات را کاهش می‌دهد.

مطالعات نشان داده‌اند که خطر ابتلا به سرطان پروستات در مردانی که به طور منظم با همسرشان رابطه‌ی جنسی دارند، کم‌تر است. اگرچه این ارتباط بین رابطه‌ی جنسی و سرطان پروستات باید بیش‌تر مورد بررسی قرار گیرد، شاید که عوامل دیگری نیز وجود داشته باشد که بتوان به این ارتباط اضافه کرد.

۷. باروری را افزایش می‌دهد.

پژوهش‌گران یک پژوهش دریافتند که هر چه‌قدر رابطه جنسی بیش‌تر باشد، کیفیت اسپرم نیز بهتر خواهد شد. همچنین، آنها پی بردند که اگر از زمان نزدیکی قبل تا نزدیکی فعلی فقط دو روز گذشته باشد، ‌کیفیت اسپرم در بهترین حالت آن است اما اگر ۱۰ روز از مان رابطه‌ی قبلی گذشته باشد، ‌کیفیت اسپرم به شدت افت می‌کند.

در صورتی که سعی دارید بچه‌دار شوید، اسپرم خود را تازه نگه دارید و با داشتن دست کم دو بار رابطه‌ی جنسی در هفته و نه فقط در زمان تخمک‌گذاری زن، اسپرم‌ها را در بالاترین کیفیت خود نگه دارید. علاوه بر این، فعالیت جنسی منظم به متعادل کردن هورمون‌های زن و تنظیم دوره‌های قاعدگی او کمک می‌کند، و همین به نوبه‌ی خود ممکن است شانس بارداری را افزایش دهد.

مطلب مرتبط: رابطه‌ی جنسی بهتر با مصرف ۷ خوراکی بی نظیر

۸. قدرت مغز را تقویت می‌کند.

یک مطالعه نشان داد که فعالیت جنسی می‌تواند به افزایش نورون‌ها در هیپوکمپوس (اسبک مغز) که در آن خاطرات ذخیره شده‌اند، کمک کند، بنابراین داشتن رابطه‌ی جنسی می‌تواند تفکر تحلیلی و حتی حافظه را بهبود بخشد.

این در واقع یکی از فواید رابطه جنسی برای زنان و مردان است که نباید از آن بگذرید، مخصوصا اگر به دنبال روشی طبیعی برای بهبود حافظه‌تان در خانه هستید.

۹. حس بویایی را تقویت می‌کند.

تقویت حس بویایی یکی دیگر از مزایای رابطه‌ی جنسی برای مردان و زنان است زیرا گذراندن زمان بین ملحفه‌ّا می‌تواند به بینی کمک کند که کار خود را بهتر انجام دهد. پس از انجام فعالیت جنسی، بدن ممکن است هورمونی تولید کند به نام پرولاکتین که ممکن است به کنترل واکنش ما نسبت به انواع بو کمک کند.

۱۰. سلامت دندان را بهبود می‌دهد.

مایع منی به غیر از اسپرم، دارای مواد معدنی مانند منیزیم، کلسیم و روی است که ثابت شده‌است که روی معالجه‌ی ریشه‌ی دندان تاثیر مثبت دارند. کلسیم و روی همچنین مواد تشکیل‌دهنده‌ی بسیاری از دهانشویه‌ها هستند.

رابطه جنسی مزایای دیگری نیز برای زنان و مردان دارد که در ادامه‌ی این مقاله خواهید دید. بنابراین، باید به خواندن این مقاله ادامه دهید تا تمام مزایایی را که با داشتن رابطه‌ی جنسی به‌دست می‌آورید کشف کنید و سپس متقاعد خواهید شد که بهتر است دست کم یک بار در هفته رابطه‌ی جنسی داشته باشید.

۱۱. رابطه‌ی جنسی استرس و افسردگی را کاهش می‌دهد.

فعالیت جنسی می‌تواند باعث شود بدن شما مواد شیمیایی احساس خوب را آزاد کند. این مواد شیمیایی ممکن است به از بین رفتن استرس و افزایش لذت، اعتماد به نفس و آرامش کمک کنند. علاوه بر این، تحقیقات نیز نشان می‌دهند که افرادی که به طور منظم رابطه‌ی جنسی دارند، گزارش داده‌اند که در مواجهه با شرایط استرس‌زا واکنش بهتری از خود نشان می‌دهند.

علاوه بر این، فعالیت جنسی می‌تواند سروتونین را که معمولا “هورمون شادی” نامیده می‌شود آزاد کند. مناسب بودن سطح سروتونین در بدن سبب می‌شود که احساس تندرستی داشته باشید و در صورت عدم وجود آن، خطر ابتلا به افسردگی بیش‌تر خواهد بود. با این حال، مصرف داروهای ضد افسردگی که هدف‌شان افزایش این هورمون است، می‌تواند باعث کاهش میل جنسی شود. اگر سطح هورمون شما طبیعی باشد، باید این هورمون را به طور طبیعی از طریق ورزش، رابطه‌ی جنسی یا مصرف کربوهیدرات‌های سالم دریافت کنید.

۱۲. کنترل مثانه را بهبود می‌دهد.

رابطه جنسی منظم می‌تواند به بهبود عضلات کف لگن در هنگام ارگاسم کمک کند. در حقیقت، بارداری و یائسگی می‌تواند این عضلات را تضعیف کند و فعالیت جنسی می‌تواند به زنان در افزایش کنترل مثانه‌شان کمک کند و از بروز بی‌اختیاری جلوگیری کند. علاوه بر این، می‌توانید این فایده را با انجام تمرین کگل در طول فعالیت جنسی افزایش دهید. تمرین کگل به این صورت است که عضلات لگن پایینی را بالا می‌کشید و سپس آنها را سفت و محکم همان‌جا نگه می‌دارید، درست همان‌طور که می‌خواهید جریان ادرار را متوقف کنید.

این در واقع یکی از مزایا در فهرست مزایای رابطه‌ی جنسی برای زنان و مردان است، بنابراین شما نباید این فایده‌ی شگفت‌انگیز را نادیده بگیرید، بلکه باید از آن برای همیشه استفاده کنید.

۱۳. کیفیت خواب را بهبود می‌دهد.

پس از انجام رابطه جنسی، هورمون القاء آرامش به نام پرولاکتین آزاد می‌شود و همین می‌تواند به شما کمک کند تا سریع‌تر بخوابید. علاوه بر این، “هورمون عشق” به نام اکسی‌توسین، که در طول ارگاسم منتشر می‌شود، نیز در بهبود خواب شما موثر است.

و یک خواب بهتر می‌تواند منجر به فواید زیر شود:

– داشتن یک سیستم ایمنی قوی‌تر

– عمر طولانی‌تر

– این احساس که به خوبی استراحت کرده‌اید

– داشتن انرژی بیش‌تر در طول روز.

در واقع، رابطه‌ی جنسی می‌تواند گزینه‌ای باشد برای کمک به این‌که ۷ تا ۹ ساعت خواب شبانه‌ی توصیه شده را داشته باشید. علاوه بر این، هنگامی که پای مزایای رابطه‌ی جنسی به میان می‌آید، نباید این واقعیت را که می‌تواند به طور موثری به بهبود خواب کمک کند، نادیده بگیرید.

۱۴. رابطه جنسی کالری می‌سوزاند.

یکی دیگر از فواید رابطه جنسی برای مردان و زنان که بسیاری از آدم‌ها عاشق آن هستند این است که فعالیت جنسی می‌تواند به سوختن کالری کمک کند. فعالیت جنسی به افزایش ضربان قلب، تقویت عضلات و سوختن کالری‌ کمک می‌کند، درست مانند انجام تمرینات ورزشی. در واقع، برخی از تحقیقات اخیر نشان داده که رابطه‌ی جنسی می‌تواند حدود ۳ کالری برای زنان و ۴ کالری برای مردان در هر یک دقیقه بسوزاند و به همین دلیل نوعی تمرین ورزشی است. رابطه‌ی جنسی همچنین می‌تواند به حفظ تعادل و انعطاف‌پذیری بدن کمک کند.

۱۵. سلامت قلب را بهبود می‌دهد.

یکی دیگر از فواید رابطه جنسی برای زنان و مردان که باید بدانید تاثیری است که روی بهبود سلامت قلب دارد. مردانی که فعالیت جنسی را مرتبا و به صورت دست کم دو بار در هفته انجام می‌دهند، ۴۵٪ کم‌تر به بیماری‌های قلبی مانند حمله‌ی قلبی یا سکته‌ی مغزی دچار می‌شوند در مقایسه با کسانی که یک بار در ماه یا کم‌تر رابطه‌ی جنسی دارند. در واقع، رابطه‌ی جنسی نه تنها مزایای بسیاری برای سلامت قلب دارد، بلکه همچنین میزان استروژن و تستوسترون را در حالت تعادل حفظ می‌کند که همین به نوبه‌ی خود برای داشتن قلبی سالم ضروری است.

۱۶. روابط را بهبود می‌دهد.

هم رابطه جنسی و هم ارگاسم منجر به افزایش سطح هورمون عشق به نام “اکسیتوسین” می‌شوند که ممکن است به شما کمک کند تا صمیمیت‌تان را با شریک زندگی‌تان افزایش دهید و ارتباطات همدلانه‌ی بیش‌تری را تجربه کنید. مطالعات همچنین نشان می‌دهند که رابطه‌ی جنسی ممکن است با موارد زیر مرتبط باشد:

– افزایش رضایت زمانی که شما میل جنسی شریک زندگی خود را ارضاء می‌کنید.

– افزایش سطح اعتماد، عشق و صمیمیت

– بهبود توانایی برای شناخت و بیان احساسات

– کاهش پریشانی ناشی از درگیری‌های عاطفی.

این مورد در واقع یکی از مزایای شگفت‌انگیز رابطه‌ی جنسی برای مردان و زنان است که نباید آن را دست کم بگیرید، فقط سعی کنید از زندگی جنسی خود لذت ببرید، مخصوصا اگر قصد دارید که مشکلات‌تان را با شریک زندگی‌تان حل کنید.

۱۷. خطرات دوران بارداری را کم می‌کند.

فعالیت منظم جنسی می‌تواند به کاهش خطر ابتلا به عوارض بارداری که می‌توانند منجر به ورم کردن دست و پاها، حالت تهوع، سردرد و تشنج شوند، کمک کند. بر اساس یک مطالعه، پروتئین موجود در مایع منی به نام HLG-A می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند و خطر بروز این عوارض را کاهش دهد.

آیا می‌خواهید مزایای دیگر رابطه‌ی جنسی برای مردان و زنان که می‌توانید به‌دست بیاورید، کشف کنید؟ ادامه‌ی این مقاله را بخوانید و سپس سعی کنید که همیشه رابطه‌ی جنسی را به طور منظم داشته باشید.

۱۸. از فواید رابطه جنسی طول عمر است.

یکی دیگر از مزایای شگفت‌انگیز رابطه‌ی جنسی برای مردان و زنان که نباید نادیده گرفته شود تاثیری است که روی افزایش طول عمر دارد. یک تحقیق نشان داد که ریسک مرگ و میر ناشی از دلایل پزشکی در افرادی که دست کم ۳ بار در هفته رابطه‌ی جنسی دارند، ۵۰٪ کم‌تر است در مقایسه با افرادی که تنها یک بار در ماه رابطه‌ی جنسی داشتند.

۱۹. جذابیت فرد را برای شریک زندگی‌اش افزایش می‌دهد.

فعالیت جنسی می‌تواند باعث شود که بدن فرومون‌های بیش‌تری آزاد کند. فرومون‌ها موادی شیمیایی هستند که معروف است که گرایش فرد را نسبت به شریک جنسی را افزایش می‌دهد. به همین دلیل است که اگر فعالیت جنسی شما با شریک زندگی‌تان بیش‌تر باشد، تمایل بیش‌تری خواهید داشت که دوباره با او رابطه داشته باشید.

در واقع، افزایش گرایش شما نسبت به شریک زندگی‌تان، یکی از مزایای شگفت‌انگیز رابطه‌ی جنسی است، بنابراین شما باید از این رابطه برای جذب شریک زندگی خود استفاده کنید.

۲۰. سبب می‌شود که سلامت و درخشش پوست افزایش بیابد.

رابطه‌ی جنسی باعث تقویت احیاء پوست می‌شود زیرا به عنوان یک ورزش هوازی در نظر گرفته می‌شود. کارشناسان همچنین پی برده‌اند که رابطه‌ی جنسی سطح اکسیژن را افزایش می‌دهد، جریان خون و ورود مواد مغذی را به پوست افزایش می‌دهد و به طور همزمان سلول‌های جدید پوست را در سطح افزایش می‌دهد و سبب می‌شود که پوست سالم‌تر و نرم‌تر شود.

در واقع، این یکی دیگر از مزایای زیبایی رابطه‌ی جنسی است که شما باید بدانید و در نتیجه برای همیشه آن را دنبال کنید.

۲۱. سبب درخشش موها می‌شود.

یکی دیگر از فواید رابطه جنسی برای زنان و مردان که نباید از آن غافل شوید، تاثیر مثبتی است که روی موها دارد. هورمون‌ها نه تنها محرک‌های جنسی را کنترل می‌کنند، بلکه موهای شما را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهند. برخی مطالعات نشان داده‌اند که یک زندگی جنسی سالم می‌تواند به لطف افزایش توانایی سوخت و ساز مواد مغذی سبب سالم و براق شدن موها شود.

در واقع، این مورد را در فهرست بهترین مزایایی که رابطه‌ی جنسی برای همه به ارمغان می‌آورد، ابدا نباید دست کم بگیرید، بلکه بکوشید از آن برای برخوردار شدن از موهایی سالم و صاف استفاده کنید.

۲۲. سبب تقویت ناخن‌ها می‌شود.

هورمون‌هایی که پوست را سالم و درخشان می‌کنند، ناخن‌ها را هم قوی و سالم نگه می‌دارند. و این بدان معنی است که ناخن‌ها کم‌تر خواهند شکست و زیبایی خود را به مدت طولانی‌تری حف خواهند کرد. در حقیقت، تقویت ناخن یکی از مزایای رابطه‌ی جنسی برای زنان و مردان است که نباید دست کم بگیرید، بلکه سعی کنید رابطه را به طور منظم داشته باشید تا از ناخن‌هایی قوی برخوردار شوید.

۲۳. سبب تولید اسپرم سالم می‌شود.

وقتی که پای مزایای رابطه‌ی جنسی برای سلامتی به میان می‌آید، نباید این واقعیت را که می‌تواند به تولید اسپرم سالم کمک کند، نادیده بگیرید. بعضی از مطالعات نشان می‌دهند که مردان دارای فعالیت جنسی منظم تعداد بالایی اسپرم دارند و حجم مایع منی‌شان بیش‌تر است در مقایسه با مردانی که به طور منظم رابطه‌ی جنسی ندارند.

ادامه‌ی این مقاله را در مورد ۲۷ فایده‌ی برتر رابطه جنسی برای مردان و زنان بخوانید و سپس سعی کنید به طور مرتب رابطه جنسی داشته باشید تا بتوانید اسپرم سالم تولید کنید.

۲۴. چین و چروک پوست را کاهش می‌دهد.

شگفت‌انگیز است که هورمون استروژن که در طول رابطه‌ی جنسی افزایش می‌یابد، می‌تواند تأثیر مثبتی بر سلامت پوست داشته باشد، از جمله این‌که خطوط و چین و چروک‌ها را تا حدی از بین می‌برد. این مزیت مخصوصا زمانی مفید است که پوست زن خشک شود و دارای چروک‌های بیش‌تری باشد چرا که سطح استروژن او به طور طبیعی کاهش یافته‌است. در یک مطالعه، محققین نشان دادند زنانی که دوره‌ی یائسگی را سپری می‌کنند و در هفته یک بار رابطه‌ی جنسی دارند سطح استروژن‌شان دو برابر بیش‌تر از کسانی است که رابطه‌ی جنسی ندارند.

در واقع، کاهش چین و چروک یکی دیگر از مزایای رابطه‌ی جنسی برای مردان و زنان است که باید بدانید و زین پس سعی کنید از آن برای همیشه استفاده کنید.

۲۵. عزت نفس فرد را افزایش می‌دهد.

یکی از بهترین فواید رابطه جنسی برای زنان و مردان این است که افرادی دارای رابطه‌ی جنسی منظم، در مورد بدن‌شان اطمینان بیش‌تری دارند.

۲۶. استخوان‌ها را تقویت می‌کند.

رابطه‌ی جنسی منظم می‌تواند سطح استروژن را در زنان بعد از یائسگی افزایش دهد، و به این ترتیب می‌تواند از آنها در برابر برخی از اختلالات منجر به ضعیف شدن استخوان که به علت کمبود استروژن ایجاد می‌شود، مراقبت کند. به همین ترتیب مردان نیز می‌توانند از رابطه‌ی جنسی سود ببرند. اثبات شده‌است که رابطه‌ی جنسی سطح تستوسترون را در طول و بعد از رابطه‌ی جنسی افزایش می‌دهد، و همین به نوبه‌ی خود می‌تواند از مردان در برابر ابتلا به پوکی استخوان محافظت کند.

۲۷. از دیگر فواید رابطه جنسی این است که در تمام طول روز احساس بهتری دارید.

این آخرین مورد در فهرست مزایای رابطه‌ی جنسی برای مردان و زنان است که اصلا نباید آن را دست کم بگیرید، بلکه باید سعی کنید به طور منظم رابطه‌ی جنسی داشته باشید، مخصوصا اگر می‌خواهید در تمام طول روز احساس خوبی داشته باشید.

اگر همان اول صبح وارد رابطه شوید، می‌توانید روز جدید خود را با احساس خوبی شروع کنید و این احساس می‌تواند در تمام طول روز دوام داشته باشد. شما همچنین سیستم ایمنی قوی‌تری خواهید داشت در مقایسه با افرادی که فقط یک فنجان چای قبل از خروج از درب منزل می‌نوشند.

البته که شما می‌توانید مزایای مشابهی را بدون داشتن رابطه‌ی جنسی داشته باشید. پیوستن به دیگر فعالیت‌های لذت‌بخش نیز می‌تواند همین مزایا را به شما ارائه دهد. بنابراین، رابطه‌ی جنسی تنها، راه برای بهبود کیفیت زندگی شما است. اما، در صورتی که رابطه‌ی جنسی بخشی از زندگی شما است، مهم است که رضایت جنسی داشته باشید. وقتی زمانی را برای انجام فعالیت جنسی اختصاص می‌دهید، ممکن است شادی و خوشبختی بیش‌تری را احساس کنید.

ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده – سارا فیضی

منبع: vkool

فواید رابطه جنسی: ۲۷ فایده رابطه جنسی برای زنان و مردان

(مشاهده ۱ نفر, فقط امروز)
هرگونه نشر ، بازتولید یا بازنشر تمام یا بخشی از محتوای سایت بازده بدون کسب مجوز، غیرقانونی است و تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.
راحت و سریع با زدن دکمه + انتشار بده

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مردی پس از 70 سال زندگی در محفظه آهنی از دنیا رفت + عکس