رسوایی ستاره پیشین قرمزپوشان ؛ بی اخلاق ترین فوتبالیست را بشناسید !


وین رونی ستاره تیم اورتون که برترین گلزن ملی کشورش هم محسوب می شود روز پنج شنبه در منطقه چشایر نزدیکی لیورپول در حالت غیرعادی رانندگی می کرد که پلیس او را دستگیر کرد. اما این تمام ماجرا نیست. اکنون فاش شده است که او ساعتی قبل از این اتفاق با یک زن 29 ساله که کارگر یک اداره است خوشگذرانی می کرده است، آن هم در حالی که وی متاهل و دارای سه فرزند...

خوشگذرانی وین رونی با یک زن

رسوایی ستاره پیشین قرمزپوشان ؛ بی اخلاق ترین فوتبالیست را بشناسید !

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ | ۶:۵۹
رسوایی ستاره پیشین قرمزپوشان ؛ بی اخلاق ترین فوتبالیست را بشناسید !

وین رونی کاری کرده که دوباره او را در زمره بی اخلاق ترین و رسواترین فوتبالیست های دنیا قرار داده است. او روز پنج شنبه به دلیل رانندگی در حالت مستی دستگیر شد اما این تمام ماجرا نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وین رونی ستاره تیم اورتون که برترین گلزن ملی کشورش هم محسوب می شود روز پنج شنبه در منطقه چشایر نزدیکی لیورپول در حالت غیرعادی رانندگی می کرد که پلیس او را دستگیر کرد. اما این تمام ماجرا نیست. اکنون فاش شده است که او ساعتی قبل از این اتفاق با یک زن ۲۹ ساله که کارگر یک اداره است خوشگذرانی می کرده است، آن هم در حالی که وی متاهل و دارای سه فرزند است و فرزند چهارم او نیز در راه است.

کالین رونی همسر وین از زمان به وجود آمدن این جنجال همسرش را ندیده است اما دیلی میل گزارش می دهد او بسیار خشمگین است و کوچک ترین حمایتی از همسرش در این رسوایی نخواهد کرد. رونی برای چندمین بار است به همسر خود خیانت میکند.

وین رونی در حالی به این رسوایی دچار شده بود که دوباره به ستاره لیگ برتر تبدیل شده بود اما اکنون با دردسر بسیار بزرگی روبرو شده است.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال انگلیس , فوتبال جهان
برچسب ها : ستاره تیم اورتون, ستاره لیگ برتر, کالین رونی, لیورپول, وین رونی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»