پیداشدن نوزاد چندروزه در اطراف رودخانه‌ای در اسلام‌آباد غرب


وضعیت جسمی نوزاد چندروزه که زنده در اطراف رودخانه‌ای در اطراف بیمارستان اسلام‌آباد غرب پیدا شد اکنون نرمال است.

پیداشدن نوزاد چندروزه در اطراف رودخانه‌ای در اسلام‌آباد غرب

پیداشدن نوزاد چندروزه در اطراف رودخانه‌ای در اسلام‌آباد غرب

سرویس اجتماعی - وضعیت جسمی نوزاد چندروزه که زنده در اطراف رودخانه‌ای در اطراف بیمارستان اسلام‌آباد غرب پیدا شد اکنون نرمال است.

به گزارش فانوس،ظهر دیروز به‌دنبال اطلاع‌رسانی مردم اسلام‌آباد غرب به پلیس مبنی بر شنیده شدن صدای نوزاد در حوالی رودخانه‌ای در اطراف بیمارستان شهرستان اسلام‌آباد غرب با حضور نیروهای پلیس، آتش‌نشانی و اورژانس نوزاد به بیمارستان منتقل شد.

صائب مدرسی اظهار داشت: نیروهای اورژانس ساعت ۱۲:۳۰ گزارشی مبنی بر پیدا شدن نوزادی کنار رودخانه‌ای در فاصله ۴۰ تا ۵۰ متری پ‍شت بیمارستان اسلام‌آباد غرب دریافت کردند و به‌سرعت در محل حاضر شدند و نیروهای آتش‌نشانی بعد از انتقال نوزاد از رودخانه به بالا آن را تحویل نیروهای اورژانس دادند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این نوزاد در زمان یافته شدن در نایلون و در وضعیت بسیار نامناسبی قرار داشت عنوان کرد: شواهد موجود از تازه بریده شدن ناف نشان می‌دهد، این نوزاد به‌تازگی متولد شده و مشکلی برای او پیش نیامده بود و ‌تحویل بیمارستان شده و تحت مراقبت است و آزمایشهای لازم گرفته شده است.

پیگیری پرونده نوزاد یافته‌شده به‌منظور احراز هویت وی

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه با ابراز اینکه مردم با شنیدن صدای نوزاد موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دادند اظهار داشت: نیروهای پلیس با اطمینان از وجود نوزاد موضوع را به نیروهای آتش‌نشانی برای انتقال نوزاد اطلاع دادند.

سرهنگ آمویی با بیان اینکه این پرونده برای احراز هویت کودک و دلیل حادثه در دستور کار قرار گرفته است عنوان کرد: با کمک نیروهای آتش‌نشانی نوزاد از داخل نیزارهای اطراف رودخانه تحویل نیروهای اورژانس شد.

تحویل نوزاد به شیرخوارگاه معتضدی

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اعلام اینکه نوزاد رهاشده در اطراف رودخانه بیمارستان اسلام‌آبادغرب فردا تحویل شیرخوارگاه معتضدی می‌شود، گفت: بعد از گزارش نیروهای پلیس تیم سیار اورژانس اجتماعی به‌سرعت در بیمارستان محل بستری نوزاد حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه بعد از صدور تأییدیه سلامت نوزاد اقدامات لازم درباره وی انجام می‌شود عنوان کرد: نوزاد رهاشده اکنون در سلامت کامل است و مجوز قضایی برای تحویل نوزاد به شیرخوارگاه معتضدی کرمانشاه صادر شده و فردا منتقل می‌شود.

علائمی مبنی بر کودک‌آزاری و سلب حیات از نوزاد یافت نشده است

دادستان کرمانشاه اظهار داشت: حوالی ظهر در پی تماس مردم مبنی بر به گوش رسیدن صدای گریه نوزادی از نیزارهای حاشیه رودخانه در اسلام‌آباد غرب مأموران آتش‌نشانی و مرکز فوریت‌های پزشکی با تولد دختری که از تولد او کمتر از دو روز گذشته مواجه شده‌اند.

محمدحسین صادقی با اشاره به اینکه بلافاصله نوزاد را به مرکز درمانی انتقال داده‌اند و اکنون وضعیت طفل عادی است عنوان کرد: علائمی به‌نفع کودک‌آزاری، آسیب عمدی جسمانی یا تلاش برای سلب حیات از نوزاد به دست نیامده ‌و تحقیق درخصوص موضوع برای روشن شدن زوایای آن در جریان است.

منبع: مشرق

انتهای پیام/

ابر کلید واژه

کرمانشاه بیمارستان اسلام آباد نوزاد اورژانس شهرستان اسلام آباد غرب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...