سانحه در محور خمین به محلات یک کشته و 4مصدوم برجای گذاشت


سانحه در محور خمین به محلات یک کشته و 4مصدوم برجای گذاشت

اراک- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: بر اثر وقوع یک سانحه رانندگی در محور خمین به محلات، یک نفر در دم جان باخت و چهار نفر مصدوم شدند.

ایرج کهریزی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: عصر امروز(یکشنبه) یک سانحه رانندگی حدود ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در محور خمین به محلات نزدیکی فرعی روستای بزیجان در حوالی صفی آباد رخ داد که طی آن یک دستگاه خودروی پیکان سواری دچار واژگونی شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: متاسفانه بر اثر وقوع این سانحه دلخراش، یک نفر از سرنشینان خودرو که دختری ۱۶ ساله بود، به علت شدت جراحات ناشی از تصادف در دم جان خود را از دست داد.

کهریزی خاطرنشان ساخت: همچنین در این حادثه چهار نفر از سرنشینان خودروی پیکان مصدوم شدند که با حضور نیروهای امدادی به مرکز درمانی انتقال یافتند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در رابطه با دلیل وقوع این سانحه تصریح کرد: علت بروز حادثه واژگونی این خودرو هم اکنون از سوی کارشناس پلیس راه استان در دست بررسی است.

وی اضافه کرد: سوانح رانندگی روز گذشته در استان مرکزی نیز که به علت بی احتیاطی و عدم توجه به جلو رخ داد، متاسفانه سه کشته برجای گذاشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید