باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در شهریار کشف شد


فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف یک تن و 20 کیلوگرم مواد مخدر در یک عملیات ویژه و افزایش 100 درصدی کشف مواد نسبت به سال گذشته در غرب استان تهران خبر داد.

در عملیات ویژه پلیس باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در شهریار کشف شد

باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در شهریار کشف شد

سرویس اجتماعی - فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف یک تن و 20 کیلوگرم مواد مخدر در یک عملیات ویژه و افزایش 100 درصدی کشف مواد نسبت به سال گذشته در غرب استان تهران خبر داد.

به گزارش گروه فانوس، به نقل از پایگاه خبری پلیس، محسن خانچرلی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تهران با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت مشکوک یک باند بزرگ قاچاق موادمخدر در شهرستان شهریار، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات میدانی و کارهای اطلاعاتی گسترده موفق شدند مخفیگاه قاچاقچیان را در شهرک وائین شهرستان شهریار مورد شناسایی قرار دهند.

وی بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ویژه وارد مخفیگاه قاچاقچیان شده و سه قاچاقچی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک تن و 20 کیلوگرم تریاک کشف کرده و سه دستگاه خودرو را نیز توقیف کردند.

خانچلری با اشاره به افزایش 100 درصدی کشف موادمخدر نسبت به سال قبل، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/

ابر کلید واژه

پلیس مواد مخدر قاچاق فرمانده انتظامی مواد افیونی شهریار عملیات ویژه سایت فانوس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معشوق