فریبا کوثری: من بازیگرم و پیشنهادهای خوب را قبول می کنم


فریبا کوثری: من بازیگرم و پیشنهادهای خوب را قبول می کنم

فریبا کوثری معتقد است، وقتی ما مجبور به پرداختن به یک سری موضوع های خاص هستیم ، نمیتوانیم نقش های متفاوت ایجاد کنیم.

فریبا کوثری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه در خصوص فعالیت های فعلی خود گفت: چند فیلمنامه پیشنهاد شده است که قرار است آبان ماه با یکی از آنها کار کنم.

فریبا کوثری: من بازیگرم و پیشنهادهای خوب را قبول می کنم


وی در خصوص این موضوع که آیا موضوع تکرار یک نقش در پشنهاد هایش برایش اتفاق افتاده است یا خیر، گفت: بله متاسفانه با توجه به مشکلاتی که ما در فیلمنامه ها داریم خدا نکند که یک بازیگر در یک نقش جا بیافتد، البته که این موضوع به خط قرمز ها نیز بستگی دارد وقتی ما مجبور به پرداختن به یک سری موضوع های خاص هستیم ، نمیتوانیم خیلی موضوع ها را به تصویر بکشیم تا نقش های متفاوت ایجاد کنیم .


وی تصریح کرد: البته که در حال حاضر هرجای دنیا که فیلمنامه موفقی دارند اثر کار تیمی قوی است، ما باید برای فیلمنامه نویسی یک تیم داشته باشیم بر این اساس که یک سرپرست داشته باشیم و چند نویسنده، در حال حاضر داستان های فیلمنامه ها بر این اساس است که دو شخصیت اصلی دارد و مابقی کنار آن ها هستند و داستان را آن دو نفر رقم می زنند.


وی در این خصوص که بیشتر دوست دارد در کدام حوزه سینما، تئاتر یا تلویزیون حضور داشته باشد نیز گفت: هیچ وقت دوست نداشته ام که کارم را تفکیک کنم زیرا ذات کار یکی است، من بازیگرم و پیشنهاد های خوب را قبول می کنم. پیشنهاد تئاتر هم داشته ام اما بابت این موضوع که با کارهایم در یک زمان بود قبول نکردم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا