شرور سابقه دار بهارستانی در دام پلیس افتاد


شرور سابقه دار بهارستانی در دام پلیس افتاد

بهارستان- فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیری شرور سابقه دار، طی یک عملیات غافلگیر کننده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ واحد نورمحمدی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر این که سلب آسایش عمومی توسط فردی که دارای چندین فقره پرونده چاقوکشی و آزار و اذیت و زورگیری است، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با شناسایی مخفی گاه متهم و پس از انجام هماهنگی های قضائی در اقدامی غافلگیرانه و عملیاتی ضربتی موفق شدند وی را دستگیر و جهت بررسی بیشتر به پلیس امنیت انتقال دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان اضافه کرد: در بررسی سوابق متهم مشخص شد که این فرد چندین مورد سابقه شرکت در نزاع و ضرب و جرح، شرب خمر، نگهداری مواد، اخلال در نظم عمومی، تخریب اموال شهروندان و ... را داراست.

نور محمدی تاکید کرد: با اقدامات انجام شده و تکمیل پرونده متهم، وی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در پایان اظهار داشت: دستگیری این فرد که با اعمال مجرمانه خود موجبات سلب آسایش و آرامش و ایجاد رعب و وحشت اهالی محل را در پی داشت با رضایت و قدردانی شهروندان همراه بود.

بر اساس این گزارش، خبرگزاری مهر، پنج شنبه ۹ شهریور ماه به نقل از یک منبع آگاه خبر دستگیری این شرور در بهارستان را داده بود، سخنان امروز فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان، اولین اظهار نظر رسمی در خصوص دستگیری این شرور خطرناک در بهارستان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معجزه 3 روغن طبیعی برای رشد مو