کاردستی خورشید زیبا و خلاقانه برای کودکان


کودکان ذهن گیرا و خلاقی دارند و آماده یاد گیری در هر زمینه و مسئله ای هستند. یکی از بهترین و متنوع ترین و سر گرم کننده ترین بازی ها برای کودکان ساخت کاردستی است. خلق کردن اشکال مختلفی که خود بچه ها در آفرینش آنها نقش داشته اند بسیار دل انگیز است. با وسایل مختلف می توان کاردستی ساخت و از آن استفاده کرد. نشریه اینترنتی آرگا برای شما عزیزان آموزش...

اشتراک گذاری در Facebook اشتراک گذاری در Twitter اشتراک گذاری در Google+ اشتراک گذاری در Reddit اشتراک گذاری در Pinterest اشتراک گذاری در Linkedin

بچه ها عاشق خلق چیزهای تازه اند. آنها نهایت لذت را می برند وقتی اسباب بازی شان, کار دست خودشان باشد. به همین منظور نشریه آرگا آموزش ساخت کاردستی خورشید را ارایه داده است.

کودکان ذهن گیرا و خلاقی دارند و آماده یاد گیری در هر زمینه و مسئله ای هستند. یکی از بهترین و متنوع ترین و سر گرم کننده ترین بازی ها برای کودکان ساخت کاردستی است. خلق کردن اشکال مختلفی که خود بچه ها در آفرینش آنها نقش داشته اند بسیار دل انگیز است. با وسایل مختلف می توان کاردستی ساخت و از آن استفاده کرد. نشریه اینترنتی آرگا برای شما عزیزان آموزش ساخت مرحله به مرحله کاردستی خورشید را برای بهره و ایده گرفتن به اشتراک گذاشته است. با ما در این مقاله همراه شوید.

آموزش ساخت کاردستی خورشید, مرحله به مرحله و تصویری:

وسایل لازم برای کاردستی خورشید۱: کاغذ رنگی زرد, قرمز و نارنجی چسب مایع قیچی گواش قرمز چشم عروسکی پیش دستی میوه خوری یک بار مصرف به رنگ زرد ماژیک مشکی و قرمز قلم مو گواش

کاردستی خورشید زیبا و خلاقانه برای کودکان

مراحل آموزش ساخت کاردستی خورشید۱:

کاغذ های رنگی را مطابق شکل تا بزنید.

کاردستی خورشید زیبا و خلاقانه برای کودکان

با استفاده از ماژیک مشکی مطابق شکل بر روی آنها مثلث رسم کنید.

کاردستی خورشید زیبا و خلاقانه برای کودکان

مثلثها را با استفاده از قیچی برش بزنید و مطابق شکل بر پشت پیش دستی میوه خوری یک بار مصرف, بچسبانید.

کاردستی خورشید زیبا و خلاقانه برای کودکان

پیش دستی را بر گردانید و به وسیله چسب, چشمها را سر جایش بچسبانید و با استفاده از ماژیک مشکی برایش مژه بگذارید و با ماژیک قرمز, طرح یک لبخند را نقاشی کنید و با گواش قرمز برایش لپ بکشید.

کاردستی خورشید زیبا و خلاقانه برای کودکان

خورشید خانم کاغذی شما آماده است, با پنبه برای اطرافش ابر درست کنید و یک آسمان بسازید.

کاردستی خورشید زیبا و خلاقانه برای کودکان

وسایل لازم برای کاردستی خورشید۲: کاغذ رنگی زرد و دیگر رنگها به دلخواه قیچی پانچ پرگار یا یک ظرف گرد خط کش مداد چسب

مراحل آموزش ساخت کاردستی خورشید۲:

بر روی کاغذ رنگی زرد با استفاده از پرگار یا یک ظرف گرد, شکل یک دایره بکشید. با استفاده از قیچی دایره را از برگه جدا کنید. دور تا دور دایره را به وسیله پانچ سوراخ کنید. با خط کش و مداد بر روی دیگر کاغذ رنگی ها, مستطیل های صاف یا کج بلند, به دلخواه رسم کنید. با استفاده از قیچی این مستطیل های بلند را از هم جدا کنید. این مستطیل ها را یکی یکی در سوراخ هایی که به وسیله پانچ بر روی دایره ایجاد کرده اید, گره بزنید. با همین کاغذ های رنگی, طرح لب و لبخند و چشم برای خورشید خود درست کنید و بر روی آن بچسبانید.

خورشید خانم زیبای شما آماده نور افکنی است.

کاردستی خورشید زیبا و خلاقانه برای کودکان
کاردستی خورشید زیبا و خلاقانه برای کودکان

در ساخت کاردستی خورشید, می توانید به جای کاغذ رنگی برای استحکام بیشتر از مقواهای رنگی استفاده کنید. وقتی قرار است کودکان با قیچی کار کنند حتما مراقب آنها باشید و تنهای شان نگذارید. برای بهره گرفتن از ایده های کاردستی تفنگ و کاردستی جوجه به این مقالات سر بزنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کاردستی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر بهار + مجموعه اشعار بلند، کوتاه، دو بیتی و شعر نو از شاعران مختلف با موضوع بهار