بوستان قرآن تبریز


بوستان قرآنی تبریز در فضایی به وسعت 8 هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال در مدت یک سال و به همت سازمان پارکها و فضای سبز و شهرداری منطقه هفت تبریز در منطقه جلالیه دردست احداث میباشد . در طراحی و احداث این بوستان المان‌ها و خیابان‌کشی‌هایی با مضامین مقدس […] نوشته بوستان قرآن تبریز اولین بار در معرفی جاذبه های گردشگری...

بوستان قرآنی تبریز در فضایی به وسعت 8 هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال در مدت یک سال و به همت سازمان پارکها و فضای سبز و شهرداری منطقه هفت تبریز در منطقه جلالیه دردست احداث میباشد .
در طراحی و احداث این بوستان المان‌ها و خیابان‌کشی‌هایی با مضامین مقدس نظیر پنج تن‌آل‌عبا ، 6 روز آفرینش، سکوی نماز، 12 امام(ع)، 14 معصوم(ع)، 30 جز قرآن و هشت در بهشت به همراه نورپردازی‌های ویژه و در کنار این المان‌ها ایجاد و احداث دارالقرآن تخصصی با کارگاه‌های مهارتی قرآن در سه طبقه و یک‌هزار متر مربع زیربنا و در نهایت گالری‌ها و نمایشگاه‌های عرضه محصولات و تولیدات قرآنی پیش‌بینی و اجرا شده است.
در این پارک معنوی تا کنون قریب به دو هزار درخت و درختچه از قبیل درخت کاج و بید مجنون و درختچه های شمشاد و برگ نو و در کنار آن بیش از یک هزار اصله گل رز و گلهای زینتی در محوطه داخلی پارک کاشته و در حال کاشت میاشد و در فضاهای خالی باغچه های بوستان قرآن چمن کاری در حد مکفی انجام گرفته است .

بوستان قرآن تبریز

بوستان قرآن تبریز

بوستان قرآن تبریز

بوستان قرآن تبریز

بوستان قرآن تبریز

بوستان قرآن تبریز

بوستان قرآن تبریز

بوستان قرآن تبریز

بوستان قرآن تبریزبوستان قرآن تبریز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر فوری از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت