نگاهی به گلکسی J7+، دومین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه!


سامسونگ از دومین تلفن همراه خود با دوربین دوگانه رونمایی کرد. باید توجه کرد که این تلفن همراه پرچمدار نبوده و گوشی میان رده است. در قسمت عقب گوشی Samsung Galaxy J7+ یک دوربین با کیفیت 13 مگاپیکسل و دریچه دیافراگم f/1.7 در کنار دوربینی با کیفیت 5 مگاپیکسل و دریچه دیافراگم f/1.9 قرار گرفته […] نوشته نگاهی به گلکسی J7+، دومین گوشی سامسونگ...

سامسونگ از دومین تلفن همراه خود با دوربین دوگانه رونمایی کرد. باید توجه کرد که این تلفن همراه پرچمدار نبوده و گوشی میان رده است. در قسمت عقب گوشی Samsung Galaxy J7+ یک دوربین با کیفیت ۱۳ مگاپیکسل و دریچه دیافراگم f/1.7 در کنار دوربینی با کیفیت ۵ مگاپیکسل و دریچه دیافراگم f/1.9 قرار گرفته است. همچنین دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسل کیفیت داشته که قابلیت فیلم برداری و عکس برداری با کیفیت HD را دارد.

نگاهی به گلکسی J7+، دومین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه!

سامسونگ گلکسی j7+

دوربین دوگانه را باید شاخص ترین قابلیت J7+ بدانیم. حال آن که دیگر خصوصیات این گوشی سبب میشود که آن را گوشی میان رده تلقی کنیم.

پردازنده ۸ هسته ای MediaTek Helio P20، پشتیبانی از ۴G LTE، چهار گیگابایت رم، صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت فول اچ دی (۱۰۸۰ * ۱۹۲۰)، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی که البته قابل افزایش است و پورت USB Type-C، از دیگر خصوصیات قابل توجه این گوشی میباشد.

نگاهی به گلکسی J7+، دومین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه!

سامسونگ گلکسی j7+

متأسفانه بر خلاف J7، این گوشی باتری قابل تعویض ندارد. همچنین قیمت پیش خرید J7+ در تایلند ۳۹۰ دلار بوده که البته بیشتر از J7 است.

نگاهی به گلکسی J7+، دومین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه! نگاهی به گلکسی J7+، دومین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه!
برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذاید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

اگر جوابی برای دیدگاه من داده شد مرا از طریق ایمیل با خبر کن

نام *

ایمیل *

وبسایت

لطفا پاسخ را به رقم وارد کنید:

12 − 3 =

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی