لیگ برتر والیبال ساحلی/ صدرنشینی و چهارمین برد متوالی نماینده گلستان


لیگ برتر والیبال ساحلی/ صدرنشینی و چهارمین برد متوالی نماینده گلستان

گرگان ـ ایرنا ـ تیم هتل کانیار علی آبادکتول نماینده استان گلستان در لیگ برتر والیبال ساحلی در هفته پنجم این رقابت ها به چهارمین برد متوالی دست یافت و جایگاه خود را در صدر گروه دوم تثبیت کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان آق قلا به خبرنگار ایرنا گفت: در گروه دوم رقابت های لیگ والیبال ساحلی هتل کانیار صبح و عصر چهارشنبه در زمین والیبال ساحلی آق قلا با ترکیب آق محمد سلاق وعبدالحامد میرزاعلی به مصاف توپکا شمال رفت و توانست در دو دیدار متوالی و با نتایج ست شماری مشابه 2 بر1 بر این تیم غلبه کند.
امان گلدی گرکز اضافه کرد: در گروه دوم لیگ هتل کانیار با تیم های اوج رامسر، توسعه و عمران متل قو، توپکا شمال و آکادمی وثوق با هم رقابت می کنند.
وی ادامه داد: مجموعه ورزشی ساحلی آق قلا در این روز میزبان دیدار نماینده کیش نیز بود، میکا مال کیش که از عبدالرحمن رئوفی و بهمن سالمی از والیبالیست های گنبدی بهره می برد ،توانست در گروه یک این مسابقات به مصاف اطلس مرغ صبا استان گیلان برود که در دو بازی متوالی بر حریف غلبه کرد.
قضاوت دیدارهای میکا مال و اطلس مرغ صبا را نورمحمد محرابی ،حبیب مقیمی و مقدم برعهده داشتند و دیدار هتل کانیارعلی آبادکتول با توپکا شمال را محرابی ،مقیمی و مقدم قضاوت کردند.
دیدارهای هر هفته لیگ برتر والیبال ساحلی به صورت دو برد از سه بازی بین دو تیم برگزار می شود.
دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران از 27 تیرماه با حضور 10 تیم در دو گروه آغاز شده است، گلستان بیشترین ملی پوش رشته والیبال ساحلی را دارد.
7333/1648
خبرنگار: علی قاسمعلی ** انتشار: پری سالارنیا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس